מינויים

ברוקר החיסכון הפנסיוני וההשקעות הפרטי הגדול בישראל במינוי חדש

אבי לוי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל קלי פרמיום בקבוצת קלי: "האיש הנכון, במקום הנכון. מכיר את פעילות קבוצת קלי כמו את כף ידו"
מערכת ice | 
אבי לוי קבוצת קלי (צילום תומר אלמקייס)
קבוצת קלי, ברוקר החיסכון הפנסיוני וההשקעות הפרטי הגדול בישראל, הודיע היום על מינוי רו"ח אבי לוי לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל קלי פרימיום. לוי יחליף בתפקידו את יובל קורן, הפורש מקבוצת קלי לאחר 10 שנים. בתפקידו, יהיה לוי אחראי על ניהול מערך לקוחות הפרימיום של קבוצת קלי – לקוחות עושר, הנהנים משירות הוליסטי בתחום ההשקעות, הפנסיה והביטוח במתכונת Family office.  
 
לוי (52), בוגר תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות עם התמחות במימון מהמכללה למינהל, ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, מחזיק ברישיון רואה חשבון ורישיון שיווק השקעות מטעם רשות ניירות ערך. ללוי שימש בעברו מנהל ביקורת בפירמת רואי חשבון ברייטמן אלמגור ושות', ומזה 23 שנים הוא עובד בקבוצת קלי – בתפקידו האחרון, כסמנכ"ל כספים ומשנה למנכ"ל. 
 
אבי מור, מנכ"ל קבוצת קלי: "לוי הוא האיש הנכון, במקום הנכון. הוא מכיר את פעילות קבוצת קלי כמו את כף ידו, היה שותף מרכזי לגיבוש האסטרטגיה עסקית שלנו, והוא בעל זיקה חזקה לשוק ההון ולהשקעות. מינויו של לוי לתפקיד מרכזי זה, מבטיח את רציפות והתפתחות זרוע הפעילות הפיננסית של קבוצת קלי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה