מינויים

זה הג'וב החדש של הדוגמן וכוכב הריאליטי עמרי בן נתן

עמרי בן נתן מוכר מהישגיו בעולם הספורט והבידור אחרי ששהה בבית האח הגדול בעונה השביעית וזכה באליפות ישראל בוויקבורד. בימים אלה הוא דווקא מפתח תחום עיסוק אחר שלו
מערכת ice | 
עמרי בן נתן (צילום אינסטגרם)

עומרי בן נתן הוא הרבה דברים: הוא מחזיק ברקורד עשיר מעולם הספורט והבידור אחרי שהתמודד בבית האח הגדול בעונה השביעית לפורמט, דיגמן לחברות אופנה וביניהן קסטרו ואף היה בזוגיות עם עדן פינס וקסניה טרנטול. אבל עם כל אלו בן נתן הוא עורך דין שעוסק במקצועו ביום יום ובקרוב ישדרג את עצמו במשרד עו"ד על שמו.

בן נתן מחזיק בתואר אלוף ישראל בוויקבורד במשך חמש שנים ואף זכה באליפות ארה"ב בוויקבורד בשנת 2003. בימים אלה  הדוגמן וכוכב הריאליטי חוזר לעיסוקו המקצועי הפחות מוכר - עריכת דין ומקים משרד חדש לייצוג עו"ד תחת שמו, "בן נתן ושות'". המשרד יוקם באחד המתחמים היוקרתיים בישראל שמהווים סמל סטטוס: הבורסה ברמת גן. המשרד החדש יתמחה בדיני תעבורה, פשיטות רגל וחדלות פירעון. אל בן נתן יצטרפו למשרד החדש שלושה עו"ד ותיקים בתחומם: עו"ד יסמין גטניו, עו"ד ירון בוכובזה ועו"ד אלי אליאסי. 

מתחם הבורסה ברמת גן

בן נתן התייחס להתמסדות המקצועית הצפויה ואמר, "אני בתחום עריכת הדין זה זמן רב, בשנים האחרונות עשיתי הפסקה ויצאתי להרפתקה אם במסגרת התוכנית "האח הגדול" ואם ביזמות. נהניתי, חוויתי ועכשיו חזרתי לאהבתי הראשונה. מה שמנחה אותי הוא הרצון לעזור לכל מי שנמצא בעמדה בעייתית ונאלץ להתמודד מול מערכת משפט שלא תמיד מקלה על מי שנכנס בשעריה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור כל קהל לקוחותינו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה