תקשורת ומדיה

בין נתניהו לביידן: התקשורת הישראלית כבר בחרה צד

יו"ר סיעת עוצמה יהודית חה"כ קרויזר בטור מיוחד: "מציע לחבריי באופוזיציה להירגע. היחסים עם ידידינו האמריקאים יצוקים בפלדה"
ח"כ יצחק קרויזר |  2
יצחק קרויזר (צילום נועם מושקוביץ דוברות הכנסת, freepik)
כרגיל התקשורת הישראלית וגורמי האופוזיציה בוחרים לתפוס את הצד האמריקאי בחילוקי הדעות שנוגעים לתפישת הביטחון של מדינת ישראל, אבל אל דאגה - אני מזכיר להם שהאינטרסים הביטחוניים והערכים המשותפים שלנו עם ידידינו יצוקים בפלדה ואינם ניתנים לערעור.
לאורך השנים התגלעו אין ספור חילוקי דעות עם הממשל האמריקאי בסוגיות ביטחוניות ומדיניות אם בשאלת תקיפת הכור העיראקי והמתיחות בגינה בין ראש הממשלה המנוח בגין וממשל קרטר, שרון וג'ורג' בוש הבן בזמן האינתיפאדה השנייה בסוגיית המצור על ערפאת במוקטעה, המתח בין ניקסון לגולדה במלחמת יום הכיפורים, נתניהו מול אובמה בסוגיית הגרעין ואל מול ביל קלינטון בעקבות הסכמי אוסלו, המתח הגדול בין הנשיא בוש הבן וראש הממשלה אולמרט ועוד רבים.
מדהים לשמוע את יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תוקף את דברי השר בן גביר, אותו לפיד שבהיותו שר חוץ, העביר ביקורת פומבית עולמית בתדרוך מול כתבים בין לאומיים על אופן הנסיגה האמריקאית מאפגניסטן, וזאת בתקופה שביידן היה בשיא השפל שלו בסקרים עם פחות מ-40% - פיגוע דיפלומטי חסר תקדים בחומרתו שבו שר חוץ ישראלי לראשונה בהיסטוריה של עם ישראל מעביר ביקורת על סוגית ביטחון אמריקאית פנימית שאינה נוגעת באופן ישיר לביטחון ישראל.
כן, אותו לפיד שכשר חוץ העלה את דגל ליבריה במקום דגל ארצות הברית בדף של משרד החוץ ביום העצמאות האמריקאי וחמור מכך- עם כניסתו לתפקידו רץ אחוז טירוף למזכיר המדינה בלינקן כדי להודיע להבטיח לו מדיניות של 'אפס הפתעות' בנוגע לכל פעולה ישראלית של המוסד וכוחות הביטחון בחו"ל, כשמשמעותה אחת - סיכון כוחותינו ברחבי העולם.
הכותב: יצחק קרויזר, יו"ר סיעת "עוצמה יהודית" בכנסת וח"כ מטעמה
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השמאל תמיד היב מוכן לשרוף את המועדון. מכאן כוחו
    Roni 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה היה בסזון. ככה היה באלטלנה וככה היה במחאות קפלן. נשרוף הכל אם לא תקשיבו לשמאל. יודעים שהימין ממלכתימולא יתן למדינה ליפול.
    סגור
  • 1.
    קריז
    מודג 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקשורת זה גם אייס או ערוץ 14? עוד בכיין ששכח מי הממשלה כיום ומחפש במי להתנגח
    סגור