תקשורת ומדיה

ינון מגל ויאיר נתניהו: מי עוד על הכוונת של מוביל המחאה?

מוביל המחאה נגד הרפורמה המשפטית, משה רדמן, קרא לנתניהו, לבנו יאיר, לעיתונאים ינון מגל ויעקב ברדוגו ולחה"כ טלי גוטליב להגיע לבית המשפט. משה רדמן: "הנה כמה דברים שהייתי שמח אם היו תובעים אותי עליהם ויתבררו בבית המשפט"

מערכת ice |  4
יאיר נתניהו, ינון מגל (צילום shutterstock, פלאש 90/ אבשלום ששוני, יוסי זליגר)
היזם ומוביל המחאה נגד הרפורמה המשפטית משה רדמן, פרסם אתמול (רביעי) ציוץ ברשת X  (לשעבר טוויטר) ובו ציין כי מלבד רה"מ נתניהו, בנו יאיר והעיתונאים ינון מגל ויעקב ברדוגו, הוא מזמין את חה"כ טלי גוטליב לבית המשפט.

"איימו עלי בשעה האחרונה שטלי גוטליב תתבע אותי כי אמרתי שהיא לא שפויה. אני זורק אתגר לאוויר. הנה כמה דברים שהייתי שמח אם היו תובעים אותי עליהם ויתבררו בבית המשפט. מוכן להפסיד בכיף, העיקר שהעם ייחשף לנתונים ולעובדות", כך כתב רדמן ברשת X.
בין הטענות החריפות שהציג מוביל המחאה, ציין רדמן כעובדה כי חה"כ טלי גוטליב (הליכוד) "סובלת מהפרעות נפשיות" ואף הוסיף "גם שרה נתניהו". לצד זאת, ציין כי לפני אירועי ה-7 באוקטובר סביבת נתניהו קידמה קונספירציות.
בהמשך דבריו, רדמן מתח ביקורת חריפה על העיתונאים יעקב ברדוגו וינון מגל: "מקבלים תדרוכים על בסיס קבוע מסביבתו הקרובה ביותר של ראש הממשלה, כולל משימות ברורות את מי ומה לנגח ואיזה נרטיבים לקדם".

בהמשך הציוץ, ציין רדמן כי בנו של רה"מ, יאיר נתניהו מעורב במשבר הנוכחי הפוקד את ישראל: "באמצעות מקורבים אליו, מפעיל רשת בוטים והפצת תכנים בהיקפים של מיליוני דולרים".
לטענתת רדמן, אותה פעולה נועדה לשמר את שלטון אביו. לאחר דברים אלו, תייג רדמן את המצוינים בציוץ וכתב: "יש לי עוד אבל אעצור פה, יאללה בואו לבית המשפט". בסיום הציוץ, רדמן פנה לעוקביו ברשת החברתית וכתב: "אם תמצאו את הפחדנים האלו, תזכירו להם שאני גם מזמין אותם מעל כל במה לדיבייט על ממשלת נתניהו".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רודמן מאמינה לך (ל"ת)
    אתי 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    פחדנים.
    סי.ג.ר 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איש מהם לא ירים את הכפפה, הם יותר מדי פחדנים.
    סגור
  • 2.
    שני עלובי נפש באותה תמונה
    פוסיקט פוסיקט 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שני עלובי נפש באותה תמונה
    סגור
  • 1.
    רדמן
    איצקו 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני מאמין לך.
    סגור