תקשורת ומדיה

יאיר נתניהו תומך בינון מגל: "תקשורת תבוסתנית, מרעילה בארות"

בנו של ראש הממשלה שיתף פוסט שנכתב באינסטגרם ע"י העיתונאי ינון מגל, ובו היה כתוב: שבוע טוב. תקשורת תבוסתנית, מרעילה בארות, שמפמפת כל השבת: "הפסדנו", "נפסיד", "תבוסה", "כישלון"... לא ניתן לכם!"
מערכת ice |  1
יאיר נתניהו (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, באדיבות המצלם)
יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ידוע בשל מעורבותו הכבירה ברשתות החברתיות אשר לעתים מעוררות זעם רב בקרב הציבור. לאחרונה הוא עשה לייק לפוסט של ינון מגל שנכתב באינסטגרם, אשר תוקף את התקשורת ביחס לתרומתה בזמן הלחימה, ואף מבקר אותה: "תקשורת תבוסתנית, מרעילה בארות".
בפוסט שהעלה אתמול (מוצאי שבת), כתב איש התקשורת: "שבוע טוב. תקשורת תבוסתנית, מרעילה בארות, שמפמפת כל השבת: "הפסדנו", "נפסיד", "תבוסה", "כישלון"... לא ניתן לכם! אנחנו ננצח!!". בנוסף, הוא כתב כי: "לכל שבת יש מוצאי שבת, רק האהבה תנצח, עם ישראל הוא אהבה". את הפוסט המדובר שיתף נתניהו ג'וניור, אך לא הוסיף אף מילה.
כזכור, בנו של רה"מ, עזב לפני שמונה חודשים לעיר השמשית מיאמי שבארה"ב, מסיבות שלא היו ברורות במיוחד לציבור הרחב, וגררו שמועות רבות בדבר עזיבתו. גם לאחר פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' והטבח הקשה שאירע ב-7 באוקטובר, נתניהו עדיין נותר במיאמי, וספג על כך ביקורת קשה. לאחרונה הוא החליט לחזור בחזרה לחייו הקודמים במיאמי כשהוא מלווה במאבטחי שב"כ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התגייס למילואים אפס שכמותך! (ל"ת)
    שר הצבא 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור