תקשורת ומדיה

בן כספית מגיב לחשיפה: "עצוב, הדרך ארוכה"

מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, הגיב לחשיפת 'הארץ' לפיה ח"כים מהליכוד שילמו אלפי שקלים לאיש התקשורת החרדי אבי רבינא: "הדרך לטוהר המידות ועיתונות "נקיה", שתיהן עדיין ארוכות מאוד-מאוד עבור אחינו החרדים"
תום נחום | 
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
על פי חשיפה של העיתונאי מיכאל האוזר טוב בדה מרקר, לכאורה חברי כנסת ושרים מטעם הליכוד השתמשו בכספים מתקציב הקשר עם הבוחר ושילמו לטענתו אלפי שקלים לאיש התקשורת אבי רבינא, כאשר שימש כתב פוליטי של רדיו קול חי, עבור "כתבות, מודעות ואזכורים מחמיאים על פועלם במגזין פרטי שערך.
מי שהגיב לנושא בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו הוא מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, שכתב כך: "כמו הדרך לגיוס, כך גם הדרך לטוהר המידות ועיתונות "נקיה", שתיהן עדיין ארוכות מאוד-מאוד עבור אחינו החרדים. עצוב. אבל לא לשפוך את התינוק עם המים: בעשור האחרון המריאו בשמי המגזר כמה עתונאים הראויים לתוארם שלא מהססים ולמרות המגבלה המובנית בעולם החרדי מותחים מדי פעם ביקורת ומשמיעים מדי פעם את דעתם שאינה בהכרח "מיושרת" עם הבייס. סוג של התחלה".
המגזין המדובר, "מלוכדים ניוז", שמיועד למצביעי הליכוד, נימק את המהלך ב"פרסום במגזין" או ב"סיקור פעילות". "מלוכדים ניוז" יצא לאור לפני כשנתיים כירחון שמתפרסם פעם בחודש. הכתבות בו יכולות לעלות אלפי שקלים לפי האוזר טוב.

לטענתו, בין המשלמים לרבינא אפשר למצוא בין השאר את שר הביטחון יואב גלנט, שרת התחבורה מירי רגב, שר התרבות והספורט מיקי זוהר, אבי דיכטר, גילה גמליאל ודוד ביטן. העיתונאי היה מקבל על פי דה מרקר, כ-1,000 עד 1,500 שקלים לידיעה.
רבינא מסר בתגובה לידיעה: "מתברר שמכונת הרעל ממשיכה במלוא עוצמתה, ודרכי, ודרך מלוכדים מנסים לפגוע בתנועת הליכוד, שריה ונציגיה. בשעות הפנאי הנוספות שיש לי אני מקדיש את מיטב כישוריי בציבור החרדי שבו גדלתי, ונותן פרשנויות או ראיונות בנושאים חרדים כלליים. וכך גם בהיותי ברדיו 'קול חי', מושא הסיקור שלי היו המפלגות החרדיות ובתי הרבנים ולא מפלגת הליכוד. "בנושא התשלומים, יודגש שהם לכיסוי הוצאות בלבד כדי שהמערכת תוכל להמשיך לפעול ולתת במה לנציגי הליכוד שמופלים ומודרים באופן שיטתי ממערכות התקשורת בכלל ומעיתון 'הארץ' בפרט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה