תקשורת ומדיה

ינון מגל עוקץ את רביב דרוקר: "לא יעבור בשקט"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, הגיב לפדיחת הענק של רביב דרוקר שהתבלבל בשמו של סאלח אל-עארורי ו'חיסל' את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שנותר המום: "בחמאס מגיבים לחיסולו של אולמרט: לא יעבור בשקט"
תום נחום |  2
ינון מגל, רביב דרוקר (צילום פייסבוק/ הפטריוטים, פלאש 90)
רביב דרוקר חתום אמש (רביעי) על פדיחה ענקית בשידור חי, כאשר במהלך הראיון שלו עם ראש הממשלה והאסיר לשעבר אהוד אולמרט, הוא התבלבל בין שמו לבין שמו של מנהיג חמאס המחוסל סאלח אל-עארורי. מי שבחר לעקוץ ולהשתעשע על חשבונו של דרוקר הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שכתב בציוץ בנושא: "בחמאס מגיבים לחיסולו של אולמרט: לא יעבור בשקט".
 
דרוקר פתח ואמר: "אהוד אולמרט באולפננו בתל אביב, שלום", אולמרט השיב: "ערב טוב", דרוקר שאל: "חיסול אולמרט הוא חיסול חכם?", באולפן החל פרץ צחוק של כלל חברי הפאנל, שלא הצליחו לשלוט בעצמם ודרוקר מיד הבין את הטעות הקשה שביצע.
 
אולמרט השיב לו: "חיסול? שמעתי אותך נכון?", דרוקר אמר במבוכה: "היום אני באמת זה...אני מתנצל מקרב לב, אני בטוח שתעקוץ אותי בחזרה, חיסול עארורי זה חיסול....לי אין אפילו את האוזנייה של נסראללה, פשוט כל האנשים פה מבלבלים אותי".

אולמרט חייך לעברו של דרוקר: "אז בוא תחזור על השאלה", דרוקר ניסה שוב לשאול את השאלה הפעם בצורה הנכונה והשיב: "חיסול עורורי זה חיסול חכם", למרבה ההפתעה לאולמרט לא היה מה לענות מעבר והשיב: "אני לא יודע להגיד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רביב דרוקר אתה הנאחס של ערוץ 13. מקומך בזבל. (ל"ת)
    עודד 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לינון מגל יש את זה ותסכימו איתי.
    אנדר וויגין 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני אשכרה לא מבין איך לא ציפינו להתחכמות הסופר מבוקשת הזאת היום. פיפי אם תשאלו אותי. פשוט פיפי!
    סגור