תקשורת ומדיה

כוכבת בוורלי הילס: "בעלי בגד בי רגעים לפני שעברתי ניתוח מוח"

השחקנית שאנון דוהרטי שמתמודדת עם סרטן במצב מתקדם, משתפת באומץ על הרגעים בהם הייתה צריכה לעבור ניתוח רגעים ספורים לאחר שגילתה כי בעלה בוגד בה

מערכת ice | 
קאסט הסדרה בברלי הילס 20910
השחקנית שאנון דוהרטי שמוכרת בעיקר בזכות תפקידה כברנדה וולש בסדרה "בוורלי הילס 90210", וכפרו האליוול בסדרה "מכושפות", מתמודדת עם סרטן במצב מתקדם. אתמול (חמישי), השחקנית שיתפה באומץ על הרגעים בהם הייתה צריכה לעבור ניתוח מוח רגעים ספורים לאחר שגילתה כי בעלה בוגד בה.
בשנת 2016, העלתה השחקנית לאינסטגרם תמונות המתעדות את גילוח שער ראשה, אז חשפה לראשונה את התמודדותה עם סרטן השד. השבוע, חשפה כי מצבה הבריאותי מתדרדר ומחלת הסרטן עימה היא מתמודדת התפשטה למוח ולעצמות.
בפודקאסט החדש שלה "בואו נהיה ברורים עם שאנון דוהרטי", סיפרה השחקנית על התדרדרות מחלתה והגירושים מבעלה. "נכנסתי לניתוח מוקדם בבוקר וזה קרה אחרי שגיליתי שהנישואים שלי הסתיימו בעצם, שבעלי ניהל רומן כבר שנתיים. הוא רצה לבוא איתי לניתוח".
עוד הוסיפה השחקנית: "לא יכולתי להיכנס איתו לניתוח הזה. הרגשתי כל כך נבגדת. בסופו של יום, פשוט הרגשתי כל כך לא אהובה על ידי מישהו שהייתי איתו במשך 14 שנים, על ידי מישהו שאהבתי בכל ליבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה