תקשורת ומדיה

בני גנץ תוקף את נתניהו: "המקרה של יובל הגיבור הוא תמרור אזהרה"

יו"ר המחנה הממלכתי והשר בקבינט המלחמה בני גנץ, התייחס בסטורי, למותו הטראגי של יובל קסטלמן ז"ל וכתב בין היתר: "יובל קסטלמן ז"ל שנטרל את המחבל בירושלים ונורה למוות, הוא גיבור לאומי"
 

מערכת ice | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
כאמור, היום פרסם השר בני גנץ סטורי בו התייחס למותו הטראגי של יובל קסטלמן ז"ל וכתב: "יובל קסטלמן ז"ל שנטרל את המחבל בירושלים ונורה למוות, הוא גיבור לאומי. הוא לא היסס והסתער כדי להציל חיי בני אדם. החברה הישראלית כולה חייבת לו תודה עמוקה. כולנו מחבקים את המשפחה".
בהמשך, גנץ ציין כי "זירת פיגוע היא כמעט תמיד מורכבת ואני בטוח שהחייל שירה ביובל, עשה זאת בטעות, טעות שעלתה במחיר כבד. לצד החקירה המתחייבת של המקרה הטרגי על ידי גורמים הרלוונטיים בצה"ל ובמשטרה, נדרשת חקירה מקיפה של הנסיבות שהביאו אליו, הנהלים וההקפדה על טוהר הנשק".
לבסוף, יו"ר המחנה הממלכתי תקף את רה"מ נתניהו, בשל אמירתו "אלו החיים" שעוררה סערה, כאשר התייחס למותו הטראגי של יובל קסטלמן ז"ל וכתב: "זו המחויבות שלנו ליובל, למשפחתו ולחברה הישראלית כולה. המקרה של יובל הגיבור, הוא לא 'החיים' אלא תמרור אזהרה שמחייב הפקת לקחים שיצילו חיים בעתיד".
כזכור, גם יו"ר מפלגת "יש עתיד" וראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף את רה"מ נתניהו בשל האמירה "אלו החיים" שעוררה סערה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "זה לא 'אלה החיים', זה מסכן חיים. צה"ל והמשטרה חייבים למצות את החקירה בנושא".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה