תקשורת ומדיה

משפחת ביבס בפנייה לממשלה: "אנחנו מבקשים אל תשכחו אותם"

יפעת זיילר, בת דודתה של החטופה שירי ביבס, מסרה את הצהרת משפחת ביבס לכלי התקשורת ואמרה: "אנחנו לא נותנים לרוחות הנגדיות לשבור אותנו. אנחנו באמונה מלאה, ממשיכים להילחם כדי להחזיר אותם הביתה"

מערכת ice | 
תמונות החטופים (צילום יחצ)
הערב (שבת), מסרה יפעת זיילר, בת דודתה של שירי ביבס בשמם של שאר בני משפחתה, את הצהרת משפחת ביבס לכלי התקשורת בנוגע למסר הקשה של חמאס כי שירי ביבס וילדיה אריאל וכפיר אינם בין החיים.
את הצהרתה, התחילה זיילר בהבהרה לכלי התקשורת: "אני רוצה להתחיל ולומר שזו אמנם, אתם קוראים לזה הצהרה פוליטית, זה מסר מאיתנו משפחת ביבס סילברמן לכל המדינה". בהמשך, ציינה יפעת זיילר כי משפחת ביבס נשארת איתנה למרות הלוחמה הפסיכולוגית הקשה של ארגון הטרור "חמאס": "אנחנו לא נותנים לרוחות הנגדיות לשבור אותנו. אנחנו באמונה מלאה ממשיכים להילחם כדי להחזיר אותם הביתה, את ירדן, את שירי, את כפיר ואריאל".
בת דודתה של החטופה שירי ביבס, המשיכה בדבריה בקול כואב ואמרה: "עברנו חודשיים נוראים ושבועיים מטלטלים. אנחנו, גם מגיע לנו להתחבק וזה יקרה. גיא שלי בן 9 חודשים היום, הוא נולד חודשיים אחרי כפיר, הוא בגיל של כפיר נחטף... מגיע להם לגדול ביחד".
זיילר פנתה בבקשה לממשלה ולציבור הישראלי ואמרה: "אנחנו מבקשים אל תשכחו אותנו, אל תשכחו אותם. אנחנו מרגישים את האהבה בעם, אנחנו מרגישים את החיבוק, תמשיכו תמשיכו ואנחנו מאמינים בטוב, לא לתת לשום דבר לשבור אותנו. הם יחזרו הביתה, הם כולם יחזרו הביתה!".  
לאחר שנשאלה מה תחושות המשפחה לאור הלוחמה הפסיכולוגית הקשה שפועל חמאס כלפי בני המשפחה החטופים, ענתה זיילר: "אנחנו בוחרים לא להתייחס לזה, עברנו חודשיים עם המון עליות ומורדות. המון שמועות, המון שמועות... זה עוד מקל, זה עוד רגע קשה ואנחנו ממשיכים הלאה ממנו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה