תקשורת ומדיה

מגי טביבי נכנסה לעזה: צפו בתיעוד מתוך הקרבות ברצועה

מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, מגי טביבי, נכנסה לסקר את הנעשה בתוך רצועת עזה לצד הלוחמים הנמצאים בשטח. צפו בתיעוד הדרמטי
תום נחום |  2
מגי טביבי (צילום מסך ערוץ 14)
עסקת החטופים הושלמה ואחרי שהחלה הפסקת האש הזמנית בין ישראל חמאס ושוחררו כבר 27 מהשבויים הישראלים, היום (ראשון) מחכים לעוד כ-13 נוספים. צה"ל נערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-51, אך נמצאת בהפסקה ואחרי חשיפת המנהרות בשיפא, כרגע במערכת הביטחון דרוכים לקראת הימים הקרובים.
בתוך כך, מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14מגי טביבי, נכנסה לרצועת עזה לסקר את הנעשה בקרב הלוחמים הנמצאים בשטח: "אל תתבלבלו, זה לא החוף של תל אביב, אנחנו בנמל של עזה, כשהנוף משקיף על הארובות באשקלון".
 
זאת לאחר שטביבי, שהכתבה שלה על התצפיתניות מנחל עוז ממשיכה להכות גלים ברשתות החברתיות, ענדה בשידור שרשרת בצורת מפת ארץ ישראל ולאחר שנשאלה מהיכן השרשרת, הגיבה בסטורי שלה באינסטגרם וריגשה, כאשר כתבה כך לצד תיוג העסק של הצורפת, 'סטודיו שקד' בפתח תקווה: "לכל השואלות על השרשרת. היא הכתובת ליצירה היפה הזאת. 20% מההכנסות שלה עוברות לתושבי העוטף. זה הזמן לפרגן לעסקים כחול לבן".

צילום מסך מתוך הסטורי של מגי טביבי (אינסטגרם)
בתוך כך, בשבוע שעבר, לאחר פרסום תמונת חיילי גולני בתוך פרלמנט חמאס בעזה, תגובות רבות שטפו את הרשתות החברתיות סביב התמונה המדוברת, כאשר מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14מגי טביבי, הגיבה לתמונה וכתבה באינסטגרם שלה כך: "תמונה מנצחת. דגל ישראל לצד דגל גולני בתוך הפרלמנט של חמאס בעזה. כן ירבו".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בן פורת יוסף עליה
    בן פורת יוסף 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בןנפורת יוסף
    סגור
  • 1.
    אין על מגי ! (ל"ת)
    אסף 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור