תקשורת ומדיה

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן ממשיך לככב בפסגה

אייל גולן ממשיך לעקוף את שלמה ארצי בפסגת האומנים הישראליים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו עם שירו "עם ישראל חי". אלטון ג'ון ממשיך מוביל את טבלת האומנים הבינלאומיים 

מערכת ice | 
אייל גולן כובש את הפסגה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, unsplash)
עוד שבוע של מלחמה מתחיל לו וגם השבוע רק המוזיקה תציל אותנו.  ברשימת האומנים הישראלים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו, אייל גולן ממשיך להיות בפסגה עם  723 השמעות ושלמה ארצי אחריו עם 657 השמעות. את המקום השלישי ממשיך לתפוס אריק איינשטיין גם עשור לאחר מותו עם 559 השמעות. שרית חדד במקום הרביעי עם 539 השמעות והפרויקט של עידן רייכל סוגר את החמישייה הראשונה עם 477 השמעות.

את רשימת השירים המושמעים מוביל "עם ישראל חי" של אייל גולן עם 259 השמעות, "לצאת מדיכאון" של יגל אושרי במקום השני עם 198 השמעות והשיר "אנחנו זה גורל" של שרית חדד ועדו חסון במקום השלישי עם 167 השמעות. במקום הרביעי "תרקדי 7.10.23" של אושר כהן והשיר שסוגר את הרשימה הוא "פעם את לילה" של שי המבר עם 137 השמעות. 

את רשימת האומנים הבינלאומיים המושמעים ביותר ממשיך להוביל אלטון ג'ון עם 128 השמעות, אחריו הביטלס במקום השני עם 121 השמעות. במקום השלישי אדל עם 105 השמעות ובמקום הרביעי קולדפליי עם 104 השמעות. את המקום האחרון סוגרת סיה עם 80 השמעות.

בראש רשימת השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר מופיע השיר THINKING OUT LOUD של אד שירן עם 19 השמעות, במקום השני WONDERWALL של אואזיס עם 18 השמעות. במקום השלישי SOMEONE LIKE YOU של אדל עם 17 השמעות, במקום הרביעי SHAPE OF MY HEART של סטינג עם 17 השמעות ואת החמישייה סוגר השיר  SHIS THE ONE  של רובי ויליאמס עם 16 השמעות. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה