תקשורת ומדיה

יוסף חדאד נגד כוכב האח הגדול: "הכי טוב שתוכל לעשות למדינה זה לשתוק"

לאחר שאמר כי "הטבח הזה לא קרה בוואקום. קדמו לטבח 56 שנים של שליטה צבאית על העם הפלסטיני בגדה המערבית", הדובר לשעבר של 'שוברים שתיקה' וכוכב האח הגדול ניר אבישי כהן מסתבך עם יוסף חדאד שיצא נגדו בפוסט לוחמני במיוחד
מערכת ice |  3
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה, freepik)
יוסף חדאד יצא נגד הדובר לשעבר של ארגון 'שוברים שתיקה' וכוכב האח הגדול, ניר אבישי כהן שאמר בין היתר כי "הטבח הזה לא קרה בוואקום. קדמו לטבח 56 שנים של שליטה צבאית על העם הפלסטיני בגדה המערבית, ו-15 שנים של מצור הדוק על רצועת עזה. אסור לנו להתעלם מכך". בפוסט לוחמני במיוחד, תקף אותו חדאד וכתב: "הכי טוב שתוכל לעשות למדינה זה פשוט לשתוק".
יוסף חדאד, שנרתם למאמץ המלחמתי עבור ישראל בזירה ההסברתית ועושה רבות למענה הן בריאיונות לכלי תקשורת זרים והן בעבודה ברשתות החברתיות, תקף את ניר אבישי כהן על אמירותיו שעוררו סערה רבה בימים האחרונים. בפוסט שפרסם אתמול (שישי) כתב: "תודה על השירות מילואים שלך, באמת מעריך את זה לא בצחוק... כל מי שעזב הכל כדי לעלות על מדים ולשרת בימים האלה ראוי להוקרה !ועכשיו כשסיימת את המילואים השירות הכי טוב שתוכל לעשות למדינה זה פשוט לשתוק שאף אחד לא ישמע את דברי הבורות והצדקת הטרור שלך! ".
 


כזכור, אמירותיו של כהן עוררו סערה רבה כאשר שבר את שתיקתו לאחר חודש וכתב בחשבון הטוויטר שלו בין היתר את הדברים הבאים: "הטבח הזה לא קרה בוואקום. קדמו לטבח 56 שנים של שליטה צבאית על העם הפלסטיני בגדה המערבית, ו-15 שנים של מצור הדוק על רצועת עזה. אסור לנו להתעלם מכך". בהמשך, כתב כהן כי "הדם של 1400 נרצחי הטבח הוא על הידיים של החמאס. אבל ישראל תרמה תרומה משמעותית לאפשרות של מפלצת החמאס לצמוח". 
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יוסף חדד
    ריציו אסתר 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנכנו איתך לאורך כל הדרך אל תירא העם אוהב אותך ומוקיר את עמלך למען המדינה והעם אוהבים אותך
    סגור
  • 2.
    יוסף חדד (ל"ת)
    ריציו אסתר 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יוסף
    אורנה 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהבים אותך יוסף תרמוס את המשחית המנווולניר גיר
    סגור