תקשורת ומדיה

לוסי אהריש מתפרקת בבכי בשידור חי: "מצטערים שלא הצלחנו לעזור"

לוסי אהריש, מגישת הטלוויזיה ברשת 13, הקריאה את היומן של התצפיתנית נועה מרציאנו ז"ל, שנרצחה בשבי החמאס, והתפרקה לחתיכות: "אני לא מוצאת את המילים מאתמול. אנחנו מאוד מצטערים שזה היה הסוף והוא לא היה אחר"
מערכת ice |  9
לוסי אהריש בוכה בשידור (צילום צילום מסך מתוך רשת 13)
לוסי אהריש, מגישת הטלוויזיה ברשת 13, הקריאה היום (שלישי) את היומן של התצפיתנית נועה מרציאנו ז"ל, שנרצחה בשבי החמאס אחרי ששחררו סרטון שלה מהשבי, והתפרקה בדמעות.
לוסי אהריש סיפרה: בשעה האחרונה קיבלתי לידיי והייתה לי את הזכות להכיר את אמה של נועה, עדי מרציאנו, שביקשה ממני להקריא קטעים מהיומן שהיא כתבה. ביומן היא כתבה ככה: 'רציתי לספר על פנקס שקיבלתי לידיי לפני שנתיים. פנקס תודה. פנקס תודה, פנקס בו אתה מודה על הדברים שאתה רוצה להודות להם ביום יום. זה יכול להיות דבר גדול כמו שיש לך אחים ואחיות, או דבר קטן כמו התארגנתי בזמן בבוקר'".
'להגיד תודה שהחלפתי מישהי בשמירה, או להיפך. להגיד תודה לחברה שהצלחתי להתקרב אליה יותר ועם זה שהצוות עזר לנו בפירוק המכולות. אבל חשוב להגיד שדווקא שקשה, צריכים למצוא נקודות אור שיעזרו לנו להתמודד עם הקושי. תודה על היכולת לשמוח ולשמח, תודה על החברות שהכרתי ועוד אכיר. תודה על אופטמיות. תודה על הצחוק, תודה על היכולת להמשיך ללמוד, תודה על זה שאני מכירה את הארץ שלי. תודה'".
בשלב זה אהריש החלה להתפרק בבכי ואמרה בקול חנוק: "אז קודם כל רצינו למסור למשפחת מרציאנו שאנחנו משתתפים בצערכם. היה לכם חשוב שאנחנו נגיד כמה נועה הייתה אהובה. וכמה נועה הייתה ילדה מדהימה ואנחנו מאוד מצטערים שזה היה הסוף והוא לא היה אחר. רק אתמול שעוד הייתה תקווה אמא של נועה עדי ואני צילמו סרטון למען השבתם הביתה". בסרטון אמה של נועה מדברת עם תמונתה ביד, ואהריש מתרגמת את דבריה בערבית.
בסיום הסרטון, אהריש המשיכה להתפרק בבכי ולא הצליחה לעצור את עצמה כשאמרה: "אנחנו מצטערים שלא הצלחנו לעזור יותר. אני כמובן מחזיקה פה ביומן שלה כדי להחזיק במשהו ש...אני לא מוצאת את המילים מאתמול. ביליתי עם עדי כמה שעות והיא באמת אישה מדהימה".
"היה כל כך הרבה תקווה, ואני חושבת שאחד הדברים המטורפים שהיא סיפרה לי שדיברתי איתה זה שהיא מדמיינת בראש שלה שנועה נמצאת עם משפחה ששומרת עליה ושהיא משחקת עם הילדים שלהם ושעוזרת להם בבית, וזה מה שמחזיק אותה. וזה הסוף".
 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תודה
    ישראלי 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצמרר
    סגור
  • 5.
    כותרות המזילות את עוצמת המילים
    מור 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מתכוון ללוס י או כל איש תקשורת אחר מספיק עם הזילות במילים . למילים יש עצומה. כל דמעה זה התפרקות, כל כלום זה מתפוצצת. כל פרונקל נהיס גידול כל מחלונת הופכת למחלה סופנית , באמת.... אנשי תקשורת יודעים יפה מאוד משחק. וכל זאת כשאני מודע היטב לצצב הקשה הבלתי נתפס והכואב ברמות על.
    סגור
  • 4.
    נןעה
    שמעון 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לוסי אני גאה שאת שייכת למדינה הזאת הלב שלך ענק גרמת לי לבכות תודה לך
    סגור
  • 3.
    ערוץ 14 בלבד גב זו צבועה
    יאיר 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי בכלל ההזוי שצופה בבולשיט
    סגור
  • 2.
    מעניין איך אומרים דמעות תנין בערבית
    למוד ניסיון 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לא קניתי
    סגור
  • ככה --
    Tp 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ???? ??????? >> דומוע אלתימסאח' - Dumue altimsah
    סגור
  • למוד הניסיון תתבייש
    חני 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבייש,
    סגור
  • מעניין איך אומרים
    מקווה לקנות 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעברית שאתה תבין - חסר רגישות, אימבציל, תגובה רעה כל כך.
    סגור
  • 1.
    נשבר הלב.
    אסף 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אין עין יבשה,אין גרון שאינו נישנק. יהי זכרה ברוך תהה נשמתה צרורה בצרור החיים.אנחנו ניקום דמה
    סגור