תקשורת ומדיה

התיאטרון יחזור? ההצגה של השחקן שנפצע בעזה - ומחזה ישראלי חדש

לאחר שבעה שבועות שהאולמות הוחשכו, התיאטרון הלאומי ישוב לפעילות חלקית. על הפרק: הקומדיה המטורפת "זרים מושלמים" על פי הסרט הידוע, ההצגה "מרציפנים" בכיכובה של ליא קניג שהבכורה שלה הייתה אמורה להתקיים באוקטובר והדרמה הישראלית "את שאהבה נפשי". לוח ההצגות המלא
מערכת ice | 
תיאטרון הבימה (צילום יהודית גרעין-כל, מתוך אתר פיקיויקי)
כחלק מסגירת מוסדות התרבות מאז פרצה מלחמת ישראל בעזה, תיאטרון הבימה החשיך את האולמות למשך כשבעה שבועות. הערב (ראשון) מודיעה הנהלת התיאטרון על חזרה לפעילות חלקית, החל החל מיום רביעי ה-22 בנובמבר. התיאטרון הלאומי יעלה מחדש חלק מהצגות הרפרטואר, והקהל יוכל לרכוש כרטיסים אליהן באמצעות אתר האינטרנט.
בשלב זה, התיאטרון צפוי להציג בשני האולמות הקטנים יותר: מסקין וברטונוב (הבימרתף) בלבד. אולמות אלה מהווים מרחב מוגן למקרה שבמהלך ההצגה תשמע אזעקת צבע אדום ויתבצע ירי לתל אביב. בתאריכים ה-22 עד ה-24 בנובמבר תועלה הקומדיה "השכנים מלמעלה" מאת ססק גאי בבימויו של נתן דטנר, ובהשתתפות אסנת פישמן, נורמן עיסא, אודי רוטשילד ועדנה בליליוס. 
הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי, ליא קניג, תחזור לבמות עם הצגה חדשה שהבכורה שלה תוכננה בעבר לאמצע אוקטובר, מועד פרוץ המלחמה. "מרציפנים" מאת מאיה הפנר ובבימויה של מור פרנק, תעלה בכיכובה של קניג ב-22 עד ה-24 בנובמבר. לצדה של השחקנית הבכירה יופיעו גילת אנקורי, אורי הוכמן וריקי בליך.
ב-26 עד ה-27 בנובמבר תוצג ההצגה "זרים מושלמים" בהשתתפות מאיה מעוז, תומר שרון ודני גבע. ההצגה מבוססת על סרט הקולנוע המצליח של פאולו ז'נובזה, ועובדה לבמה העברית על ידי ארז דריגס, ועולה בבימויו של נתן דטנר. ב-28 עד ה-30 בנובמבר "את שאהבה נפשי", המחזה המבוסס על אירועי הרצח בברנוער שכתב איתי סגל וביים משה קפטן. 
ההצגה תעלה בכיכובם של עמית רהב, דניאל ליטמן ואורלי זילברשץ. עמית רהב יחזור לתפקידו בהצגה כמחליפו של ידין גלמן, שנפצע במהלך הקרבות בעזה ונמצא בשיקום עקב פציעתו במלחמה. "התיאטרון הלאומי הבימה מזמין את הקהל לקחת פסק זמן קצר מהמציאות", מסרו בתיאטרון הבימה. "להתיישב באולם התיאטרון ולאפשר ללב להירגע, לחייך ולהתרגש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה