תקשורת ומדיה

מאיה בוסקילה בפוסט יום הולדת: "איני מבקשת כלום, קשה לי לחייך"

הזמרת מאיה בוסקילה ציינה אתמול (חמישי) את יום הולדתה ה-46, ובפוסט מרגש וחושפני היא מבקשת רק דבר אחד מאלוהים: "תחזיר לנו את כל האימהות, הילדים והילדות, את התינוקות, הגברים והנערים שנמצאים בעלטה מוחלטת בתוך עזה"

מערכת ice | 
מאיה בוסקילה (צילום אינסטרגם)
הזמרת מאיה בוסקילה חגגה אתמול (חמישי) את יום הולדתה ה-46 ובפוסט מרגש היא מספרת על העצבות שפוקדת אותה בימים אלו, מודה כי היא אינה מתכוונת לחגוג את יום הולדתה ובקשתה היחידה לאלוהים היא החזרת החטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס החל מה-7 באוקטובר.
בפוסט שפרסמה בחשבון האינסגרם שלה כותבת בוסקילה: "46. כן… בלילה יש לי יום הולדת. אמרתי לעצמי שהפעם יהיו לי מלא בקשות לאלוקים והפעם אני אבקש הכל וואוו. כמה טעיתי.  השנה, איני מבקשת כלום, לא רוצה כלום, אני עצובה מידי ולא מרגישה אפילו אחרי חודש שאני מסוגלת לחגוג, קשה לי אפילו לחייך, חיי באופן חד משמעי מחולקים עד השבת הארורה הזאת ומהשבת הזאת ב- 07/10, אבל החוסן והכוח הנפשי חייב להתרומם אחרת נשתגע. נכון, איבדנו כל כך הרבה, הבנו שלפחד אין גבול ולרוע יש פנים".
לצד העצב שהביעה, בוסקילה סיפרה על רוח הנתינה וההתנדבות ששוררת בעם ישראל בימים מורכבים אלו ואמרה כי: "האחדות שנוצרה מהפצע הנוראי הזה מרגשת אותי יותר מהכל, כי חיכיתי לה ומי שמכיר אותי יודע שתמיד פחדתי מהרשתות, מהשיימינג ומשנאת החינם שהתחוללה בנינו לעיתים. אך לפתע מהשכול, קמנו והתחלנו להלך יד ביד. אותי זה מפעים ומרגש עד דמעות ואמן שלא נשכח ונשאר כך. אז זאת המתנה בשבילי השנה".
בסיום הפוסט, בוסקילה החליטה לוותר על בקשות עבורה ועבור משפחתה וכתבה כי הדבר היחידי שהיא מבקשת ביום הולדתה הוא החזרת החטופים והחטופות הנתונים בשבי על ידי ארגון הטרור חמאס. "תחזיר לנו את כל האימהות, הילדים והילדות, את התינוקות, הגברים והנערים שנמצאים בעלטה מוחלטת בתוך עזה". בוסקילה הוסיפה וכתבה: "תחזיר אותם בבקשה הביתה ואת הגיבורים שלנו, יפי התואר שלנו, האהובים של כולנו. את החיילים והחיילות המבורכים שלנו שנוכל להביט בהם פנים מול פנים, לומר להם תודה ולהצדיע להם בגאווה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה