תקשורת ומדיה

לוינסון נגד יו"ר ההסתדרות: "לא מאמין שהחרא הזה אמיתי"

עיתונאי 'הארץ' ופאנליסט קשת 12, חיים לוינסון, במתקפה חריפה נגד יו"ר ההסתדרות: "אני לא מאמין שהחרא הזה אמיתי: יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד הסתובב בדרום וחילק סנדוויצ'ים שכתוב עליהם 'תודה לארנון בר דוד' לאנשים. ואפילו יש שלט ענק לכבודו"
תום נחום |  2
ארנון בר דוד בסיור בדרום (צילום דוברות ההסתדרות)
אחרי יום היסטורי שכלל את הביקור של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, היום (חמישי) החל יומה ה-13 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,300 חיילים ואזרחים ישראלים, בעוד דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, הודיע כי 203 משפחות עודכנו כי קרוביהם חטופים בידי חמאס בעזה, בעוד קבינט המלחמה בראשות נתניהו וגנץ מתכנס להערכות מצב תכופות. בעוד ההתגייסות בקרב הציבור הישראלי למען חיילי צה"ל ונפגעי מתקפת הטרור הרצחנית על עוטף עזה נמשכת, אם כי הפעם נרשמה הירתמות ותרומה שהתקבלה על ידי עיתונאי 'הארץ' ופאנליסט קשת 12, חיים לוינסון, בכעס גדול.
מה הסיבה לכעס של לוינסון על התרומה הספציפית לטובת החיילים בחזית ותושבי עוטף עזה שניצלו ממתקפת הטרור הרצחנית אתם שואלים? יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, חילק אמש (רביעי) בדרום כריכים, מחווה יפה על פניו, אלא שעל אותם כריכים נכתב במדבקה 'תודה לארנון בר דוד', מה שהצליח לעורר את זעמו של לוינסון.

בציוץ שהעלה בנושא כתב כך: "אני לא מאמין שהחרא הזה אמיתי: יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד הסתובב בדרום וחילק סנדוויצ'ים שכתוב עליהם 'תודה לארנון בר דוד' לאנשים. ואפילו יש שלט ענק לכבודו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ההסתדרות צריכה יו"ר חדש שהגיע מלמטה ודואג לחברה שלמטה
    אוכל חינם 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי שהיתה דרך מהירה להעיף לא יוצלחים, נצלנים ורודפיי כבוד , במקום לעבוד!
    סגור
  • 1.
    צודק לוינסון מיליון אחוז (ל"ת)
    לא יעזור 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור