תקשורת ומדיה

נפתלי בנט נכנס במגיש סקיי: "תתבייש לך, אנחנו נלחמים בנאצים"

ראש הממשלה נפתלי בנט ממשיך להירתם בהסברה לטובה ישראל, ותקף בחריפות את מגיש סקיי: "מה לא בסדר איתך? לא ראית מה קורה? אנחנו נלחמים בנאצים. תתבייש לך". וגם: מה אמר על הלחימה של הבריטים נגד הגרמנים במלחמת העולם השנייה? צפו בראיון
מערכת ice |  3
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יומה השביעי של מלחמה "חרבות ברזל" הגיע הבוקר (שישי) כאשר לאחר מתקפת הפתע המזעזעת של ארגון הטרור חמאס על ישראל, למעלה מ-1,300 ישראלים נרצחו בדם קר, בעוד למעלה מ-3,700 פקדו את בתי החולים בארץ עם דרגות פציעה שונות כאשר גם בגזרת הצפון העניינים מתוחים מאוד עם נפילות ויריות בטפטופים מלבנון, כמו גם מספר היתקלויות. מספר החטופים שמוחזקים בידיי חמאס עומד ככל הנראה על כ-150 אזרחים ישראלים וחיילים.
מי שנרתם למען ההסברה של ישראל, כרגיל יש לומר, הוא ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, שהתראיין בסקיי ניוז ותקף את מגיש סקיי ניוז. תחילה, שאל אותו המגיש: "ומה לגבי הפלסטינים ברצועת עזה שמחוברים למכונת הנשמה? תינוקות באינקובטורים שמכונות ההנשמה שלהם צריכות להפסיק בגלל שהישראלים ניתקו את החשמל לעזה?"
בשלב זה בנט, שלא האמין למה שאוזניו שומעות, תקף בחריפות את המגיש: "אתה ברצינות ממשיך לשאול אותי על אזרחים פלסטינים? מה לא בסדר איתך? לא ראית מה קורה? אנחנו נלחמים בנאצים. אנחנו לא מכוונים אל אזרחים. מדינות העולם יכולות להגיע ולהביא להם כל דבר, אם אתה רוצה להביא להם חשמל. אני לא מתכוון להביא חשמל ומים לאויבים שלי. אם מישהו אחר רוצה, זה בסדר. אנחנו לא אחראיים עליהם. אני המום מהשאלות שלך, תתבייש לך".
בשלב זה המגי תקף בחריפות את ראש הממשלה לשעבר: "תקשיב זו התכנית שלי, ואני שואל את השאלות. אתה מרים את הקול. אני מבקש ממך להפסיק. אתה מדבר מעליי". בנט תקף ללא מעצורים: "תתבייש לך". המגיש הגיב: "אין פה קשר לבושה אנחנו מנסים לנהל שיחה".
בנט הגיב: "ברור שבושה. זה בגלל שאתה קופץ מיד ומשתמש שוב ושוב בנרטיב הפלסטיני. הם האחראיים. בגלל שאני יכול לומר לך כשבריטניה נלחמה בנאצים במלחמת העולם השנייה, אף אחד לא שאל מה קורה בדרזדן. הנאצים תקפו את לונדון ואתם את דרזדן. תתבייש לך עם הנרטיב השקרי הזה, בגלל שאני מבין שמהפרספקטיבה שלך זה בסדר להיכנס ולקרות ראשי תינוקות".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תודה לבנט, ואני מוסיף שצריך תמיד קודם
    יונה 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לחזור על המנטרה שחיי אדם הם קדושים ונעשה כל מאמץ להכניע את אוייבינו עם הפגיעה הקטנה האפשרית באזרחים. כרגע פגיעה באזרחים של אוייבינו לא תרציע אותנו מלפגוע ולעצור את אכזריותיו
    סגור
  • 2.
    מצויין בנט! שגם אחרים שמתראיינים יסבירו לעולם מה קורה
    ישראלי 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפילו להראות תמונות וסרטונים של זאטוטים ישראלים שנרצחו, גופות שחוללו, בתים ומקומות שניזוקו, רצח ונזק עצום בכוונה תחילה !
    סגור
  • 1.
    תודה רבה לבנט
    מודה לך 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איפה ההסברה הישראלית? אהה דיסטל. כל הממשלה תתביישו
    סגור