תקשורת ומדיה

בן כספית התפוצץ: "כסיל שקרן והזוי", אראל סג"ל ענה: "עלוב"

בן כספית ואראל סג"ל בקרב ציוצים אגרסיבי במיוחד סביב שאלת כשירות צה"ל על רקע איומי הסרבנות. כספית: "עומק הכסילות כעומק השופרות: שמישהו יסביר לאיש ההזוי הנ"ל כמה דברים: אין סרבנות בצה"ל.  זה עלול להגיע לשם אם כנופיית המופרעים תמשיך", סג"ל ענה: "המודיע העלוב צווח בפאניקה פייק והנדסת תודעה, לחוץ"
תום נחום |  6
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
בעוד כשירות צה"ל על רקע איומי הסרבנות ואי ההתייצבות למילואים נמצא בסימן שאלה ומעורר מחלוקת גדולה בחברה הישראלית, כאשר איילה חסון וינון מגל כבר התייחסו לסוגיה הבוערת, מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל ומגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, בן כספית, צללו לעומקו של קרב ציוצים מרתק שכלל גידופים לא פשוטים משני הצדדים על רקע סערת איומי הסרבנות.
תחילה, אראל סג"ל פנה לדובר צה"ל סביב הטענה שהרמטכ"ל וראשי השב"כ והמוסד שוקלים להציג בצורה פומבית תמונת מצב לציבור, וכתב בציוץ: "שאילתה לדובר צה"ל. 1. על פי הידוע, עצמאותה, כנותה ונכונותה של מערכת המשפט הצבאית לחקור חשדות לפשעי מלחמה היא מה שמונע התערבות חיצונית ומהווה חסם בפני העמדת חיילי צה״ל ומשרתים בזרועות ביטחון שונות בפני חקירה חיצונית. על פי הידוע לי לפחות, כל המערך - יועמ״שים ביחידות, פצ״ר, דבל״א, תחקיר מבצעי, הוראות פתיחה באש, מדיניות הפעלת אש, סמכות החלטה על פתיחה בחקירות, מיצוי הליכים ופעילות לפי דיני המלחמה - כל אלו נשארים ללא שינוי בעקבות הרפורמה. האם משהו בדברים האלו השתנה? 2. האם צה"ל ערך הסברה משפטית לקצינים וטייסים על המשמעות של הרפורמה וההשפעות שלה על מערכת המשפט הצבאית וכתוצאה על הסיכוי של אנשי צוות אוויר להגיע להאג. 3. מדוע צה״ל נותן לשיח ההשפעות להתנהל במעמד צד אחד? מדוע טייסים נפגשים רק עם משפטנים מתנגדי הרפורמה? בתודה מראש אראל סג"ל ערוץ 14".
כספית הגיב על כך: "עומק הכסילות כעומק השופרות: שמישהו יסביר לאיש ההזוי הנ"ל כמה דברים: אין סרבנות בצה"ל. לא ביחידות הסדירות וגם לא בקרב משרתי הקבע. גם לא במטכ"ל. למרבה הצער, זה עלול להגיע גם לשם. אבל זה לא שם. אם כנופיית המופרעים תמשיך, זה יהיה גם שם. אבל בינתיים, לא. מה שיש, זו הפסקת התנדבות של אזרחים ישראלים חופשיים לשרת במילואים. התנדבותיים. ואזרחים ישראלים חופשיים לא צריכים שצבא או שב"כ יסביר להם דברים. גם לא ערוץ 14 על שלל צווחניו, שקרניו ושופרותיו. הם אזרחים חופשיים בחברה דמוקרטית וליברלית (שבה נהגי אוטובוס לא עונים לנשים, כי הן נשים) והם יכולים להיוועץ במי שהם מוצאים לנכון. הם גם מסוגלים ללמוד חומר, להבין דברים, לעקוב אחרי מציאות ולהרגיש מה שמרגישה צפרדע בסיר. זה, חוץ מכל שאר ההבלים והקשקושים ב"שאילתא" שהגאון הנ"ל שלח, דרך הטוויטר (!!!!!!) לדובר צה"ל. אני מתאר לעצמי שתא"ל הגרי, לשעבר מפקד השייטת ואחד הלוחמים היותר משובחים שקמו כאן, שואל את עצמו למה זה מגיע לו. ובכן, על זה אין לי תשובה".
סג"ל לא נשאר חייב וענה: "המודיע העלוב צווח בפאניקה פייק והנדסת תודעה. השאילתה שלי לדו"צ (היא נשלחה גם ישירות) מאוד ברורה: האם קצינים וטייסים קיבלו הסבר משפטי על עילת הסבירות ועל העובדה הפשוטה שאין קשר בין צמצום עילת הסבירות לבין הדין הצבאי. המודיע מושקע רגשית, המודיע לחוץ אז המודיע מגדף".
 
כאשר על כך ענה כספית: "מבלי משים, הכסיל העלוב הנ"ל אימץ גם הוא סלנג של משפחת פשע ("המודיע"!). אולי בגלל שהוא מכהן כסמרטוט הריצפה שלה מזה זמן. אני, בכל מקרה, תמיד אעדיף לסייע לרשויות האכיפה, מאשר להיעצר או להיחשד על ידן. לעצם העניין: דובר צה"ל אחראי על צה"ל. בצה"ל אין סרבנות. אם הכסיל העלוב הזה וכנופיית המשיחיים שמלרלרת סביבו תמשיך לפרק את המדינה בקצב הזה, יכול להיות שבקרוב תהיה סרבנות גם בצה"ל גופא, כלומר סדיר וקבע. ולא, צה"ל הוא לא גוף חינוכי או הסברתי. צה"ל הוא צבא. את החינוך חיילינו מקבלים בבית, בבית הספר ובחיים. אז יש שתי אפשרויות. או שאילן שילוח הצליח לשכנע מאות אלפי משרתים, או שהם פשוט חיים כאן, שומעים מה קורה כאן, רואים מה קורה כאן, מבינים שכל המשפטנים החשובים בארץ ובעולם, כל הכלכלנים החשובים בארץ ובעולם, כולם אומרים וחושבים את האמת היחידה: ממשלת האסון והריקבון מפרקת את ישראל לגורמים. ויש אפשרות שלישית: שהם פשוט הקשיבו כל השנים לבנימין נתניהו. בכל הפעמים (והיו עשרות) שנאם, הכריז, הצהיר, התגאה, אמר וטען שהוא לא יתן לאף אחד לגעת במערכת המשפט, בעצמאות בית המשפט העליון, בסמכויותיו וכו'. וכאן, לצערי, אני מפסיק להתכתב עם הסחבה המשיחית הזו".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הנקניק המזוקן נראה בתבהלה קשה. (ל"ת)
    עידן 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    בן כזבית
    אוהב צדק 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    במדינה מתוקנת ולא בררנית האיש ההזוי הזה בן כזבית היה או בחקירה משטרתית על מסירת מידע כוזב או שהיה מגיש בחנות פלאפל - בטח לא מורח בלי סוף ברדיו ובטלוויזיה
    סגור
  • 4.
    דרק
    חגית 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בן כספית דרק
    סגור
  • 3.
    בן כספית הכי תינוקי רדוד
    יניב 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כספית הסריט עצמו מבריכה ודיבר נגד 14 זה התנהגות ילדותית הבן אדם מתדרדר תנו לו לשדר באלגזירה
    סגור
  • 2.
    מצידנו תסגרו את צה״ל ובתי החולים. נראה מי יצא מהצד השני (ל"ת)
    מאתגר 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    כזבית
    שלומי 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    5 5
    אני שם כל הון שבעולם שרמת המשכל של סגל עולה על שלך ב1000מונים ובנוסף סגל לא היה ולא יהיה מודיע משטרתי
    סגור