תקשורת ומדיה

דניאל עמרם נגד אולה קרבצ'נקו: "לא כמו תאיר ראדה"

עיתונאי הטיקטוק דניאל עמרם, טעה בזיהוי והתנצל. אולה קרבצ'נקו (א.ק ששמה קושר לפרשת הרצח של תאיר ראדה ז"ל) המליצה לתבוע את עמרם וכתבה: "ברוך הבא למועדון הקורבנות של דניאל עמרם", כאשר עמרם התפוצץ: "יש לך בושה להתקרבן גם הפעם? תתביישי לך, אין לך איזה בקבוק בירה שבור לנסות לרצוח איזה בן זוג שלך לשעבר?"
מערכת ice | 
דניאל עמרם (צילום מסך הצינור)

עיתונאי הטיקטוק דניאל עמרם נמצא במרכזה של סערה לא פשוטה אחרי טעות בזיהוי, כאשר כתב בטוויטר על אדם בשם נירון מזרחי, אך תקף את נירון מזרחי הלא נכון ונאלץ לפרסם התנצלות - שהובילה לסערה לא פשוטה ברשת, כולל איום בתביעה. 

בהתנצלותו, לאחר שמחק את הציוץ המקורי, כתב עמרם כך: "אני מבהיר שוב שיהיה ברור היה כאן אשם בציוץ הראשוני בשם ״נירון מזרחי״ - זו טעות בזיהוי אין קשר בניהם שוחחתי עם נירון כרגע הוא לא היה באזור. מתנצלים על הטעות בזיהוי". נירון מזרחי הגיב לכך: "זה לא אני! מאתמול אני עובר מתקפה מזעזעת. מסתבר שכוכב הרשת דניאל עמרם הפיץ את השם שלי כמי שניפץ אתמול שמשת רכב עם ילדים בפנים, בירושלים! עזבו שאתמול, בזמן שהאירוע התרחש אני בכלל הייתי בטיסה מברלין חזרה לארץ".
מי שהגיבה למזרחי הייתה לא אחרת מאשר אולה קרבצ'נקו, המוכרת כ'א.ק' מפרשת הרצח של תאיר ראדה ז"ל ומהסדרה 'צל של אמת', אשר כתבה לו: "ברוך הבא למועדון הקורבנות של דניאל עמרם. מציעה לך לתבוע אותו על לשון הרבה כמה מאות אלפים". מזרחי שאל: "היי אולה האם תבעת אותו? הבנתי מכמה אנשים שזה לא כל כך פשוט בגלל שהוא לא גר בארץ", כאשר על כך הגיבה: "לא תבעתי אותו כי אני עמוסה עד מעל לראש בתביעות אחרות. הייתי בכיף תובעת אותו. אגב, הוא גם גר בחיפה. אבל הייתי מחפשת עורך דין בארצות הברית. מה גם, סכומי התביעה שם לא מוגבלים כמו בארץ. ממליצה לך להרבות בצילומי מסך וראיות לנזק. כולל אם אתה פונה אליו. תתעד פשוט הכל". 
עמרם יצא מיד לאחר מכן למתקפה נגד קרבצ'נקו וכתב: "אני מת על זה פשוט מת, לא כמו תאיר ראדה ז״ל אבל. אולה קרבצנקו גבירתי, שלא תעיזי בכלל לקפוץ על זה כמו שאר החארות שחשפתי עד היום שמחכים לאיזה טענונת כדי להגיד ״הנה אני חף מפשע דניאל עמרם סתם״ וכו וכו. כל מי שחשפנו עד היום הגיע להם, 99.9 מהמקרים מדוייקים. אבל כמו כולם גם אנחנו טועים, ובשניה שטועים מתנצלים ומוחקים, הציוץ שהגבת עליו, על נירון, היה באוויר גג 8 דקות אולי פחות, מיד נמחק ועלתה התנצלויות והבהרות, במקרה שלך אמנם מעולם לא אמרתי באופן פומבי שאת רצחת את תאיר וגם לא אגיד, אבל יש מומחים, יש עורך דין שהקדיש את חייו לסיפור ושאר אנשי מקצוע שמגדירים אותך כך ואני בין היתר נתתי להם במה לדבר".
 



"ואת יש לך בושה להתקרבן גם הפעם?? בנימה זו אדגיש שוב כמו תמיד, כל פרסום שלי אי פעם, אני עומד מאחוריו אלא אם כן זה מהמקרים הבודדים בהם טעיתי ועלתה התנצלות, אף אחד לא בורח מכלום, כל אחד שיש לו בעיה עם פרסום כל שהוא מוזמן לפנות אליי תמיד, ואף לתבוע, כבר חודשים שהפייק ״חו״ל הזה לא קיים תשלחו הודעה ותקבלו כתובת בראש העין אני מחכה בקוצר רוח למכתבים. היו ששלחו כבר וכולם קיבלו מענה והתייחסות מיידית ורצינית. בנימה זו תתביישי לך אולה אין לך איזה בקבוק בירה שבורה לנסות לרצוח איזה בן זוג לשעבר שלך? (ע״ע שמעון שוקרון) פיס!".


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה