תקשורת ומדיה

בן כספית נגד נתניהו: "איבד את השליטה, מלאך חבלה"

העיתונאי הוותיק ומגיש 'פגוש את העיתונות', בן כספית, יצא למתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בטור שלו ל'מעריב' על רקע התגברות המחאות נגד החקיקה במסגרת הרפורמה המשפטית: "לנתניהו אבד הקשר עם חללית האם. אין לו מושג מה קורה סביבו, מה קורה במדינה. אנשים שמחוברים לסביבתו אומרים שהוא איבד את שיקול הדעת ואת השליטה"

מערכת ice |  6
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
העיתונאי הוותיק ומגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, בן כספית, יצא במסגרת הטור השבועי שלו ב'מעריב' למתקפה קשה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע המשך החקיקה לביטול/צמצום עילת הסבירות ותגובת המחאות הרבות נגד הרפורמה במערכת המשפט, כאשר טען כי ראש הממשלה איבד את השליטה על האירוע.
במסגרת הטור, כספית כתב כך: "נתניהו שוב נתפס לא מוכן. כפי שלא העריך את עוצמת ההתנגדות להפיכה המשטרית בגלגול הראשון (הבליץ של יריב לוין), כך לא העריך את עוצמת ההתנגדות להפיכה המשטרית בגלגול השני (שיטת הסלמי). מדובר במחדל מודיעיני המצביע על ניתוק. לנתניהו אבד הקשר עם חללית האם. אין לו מושג מה קורה סביבו, מה קורה במדינה. הוא מוקף אומרי הן מושפלי ראש מצד אחד, או מטורללים ופירומנים מצד שני. אנשים שמחוברים לסביבתו אומרים שהוא איבד את שיקול הדעת ואת השליטה. איש לא ישכח את מלאך החבלה נתניהו. את הקלון הזה לא יהיה אפשר למחוק".
בתוך כך, מגיש 'פגוש את העיתונות' בחדשות 12, העיתונאי הוותיק בן כספית, הגיב השבוע בהלם וכעס גדול לפרסום על החלטת מפקד גל"צ, דני זקן, להוריד את תוכניתם של ספי עובדיה ויניר קוזין ולמעשה, להדיח אותם מהתחנה, וכתב בטוויטר כך: "קורא פעם, פעמיים, שלוש, את הידיעה בוואלה על הורדת התכנית של ספי עובדיה ויניר קוזין ושואל את עצמי אם זה אמיתי. ובכן, זה אמיתי. האיש העלוב הזה, דני זקן, ממשיך להפוך את גלי צה״ל לגלי ברדוגו ומנסה לעטוף את זה בניירות צלופן מרשרשים. לא יעזור. שני פרשנים פוליטיים מצטיינים, לא ביביסטים, לא ״סמולנים״, אנשי מקצוע, פשוט נזרקים כלאחר יד. יום או יומיים קודם העז עובדיה למתוח ביקורת על משהו שאמר ברדוגו. מתישהו יצטרך זקן לשכנע את עצמו שהוא רק מילא הוראות. כמי שהכיר את זקן מקורי, אין סיכוי שהוא ישתכנע. הוא פשוט הריח את רוח המפקד. אלה ימים אפלים, אבל אסור להתבלבל. העלובים האלה יתנו את הדין בבוא היום מול הבבואה שתשתקף מולם במראה".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שלא יטיף מוסר למדינאי הדגול ביותר שהיה כאן נתניהו.
    דנה וייס 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אפילו אביו של כספית מתכחש לו ומתבייש בו. כבשה שחורה של המשפחה. מודיע משטרתי. אפס
    סגור
  • 4.
    כמו פוטין הגוף אולי פה (ל"ת)
    אבל התודעה בעולם הבא 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שנים רבות
    משה 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שנים רבות אתה מדבר נגדו ועדיין הוא ראש ממשלה
    סגור
  • 2.
    עיתונאי ??? מודיע משטרתי מביש !!!
    אסף 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בן כזבית מאחל לך סרטן בראש !!!!
    סגור
  • 1.
    מלאך חבלה אפשר להגיד אבל צפונבון אסור (ל"ת)
    אמת 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • יש הבדל בין עיתונאי שמתפרנס מדיבור
    ציון 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבין עבד נרצע לשעבר של המלך במגרב כמו דודי עם סאלם.
    סגור