תקשורת ומדיה

רני רהב נגד דודי אמסלם: "בוקר רע לעם ישראל"

איש יחסי הציבור יצא נגד השר ועמיתו לממשלה, שר התקשורת שלמה קרעי, על ההחלטה שלהם להדיח מתפקידו את יו"ר הדואר מישאל וקנין
מערכת ice |  3
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
איש יחסי הציבור רני רהב יצא היום על השר דוד אמסלם בעקבות ההחלטה אתמול שלו ושל שר התקשורת שלמה קרעי להעביר את יו"ר הדואר מישאל וקנין מתפקידו לאחר שנמצא כי הוא אינו ממלא את תפקידו כראוי.
ההחלטה המשותפת הגיעה לאחר דיונים רבים ויסודיים ומבוססת על עמדת גורמי המקצוע במשרד התקשורת שמצאו ליקויים רבים בתפקודו של היו"ר, בין היתר, סביב סוגיית השירות לציבור ופיתוח מנועי צמיחה בחברת הדואר.

"אדוני השר אמסלם בוקר טוב לך, בוקר רע לעם ישראל", צייץ רהב. "אתה מפטר את מישאל וקנין מאשדוד? והוא מה לעשות לא נולד להורים שעלו מוורשה או וינה, הוריו המדהימים הגיעו ממרוקו. הורים שעשו הכל בשביל שהילדים שלהם יצליחו ובגדול. כל משפחת וקנין הצליחה, כולם למדו, כולם הצליחו בזכות החינוך המדהים שקיבלו. מעולם לא שמעתי על קיפוח כזה או אחר". 
"מישאל היה עורך מקומון אשדוד של ידיעות אחרונות, שם הכרנו. גילוי נאות - לא תמיד הסכמנו אחד עם השני אבל תמיד כיבדנו אחד את השני. למישאל ניסיון עסקי אדיר משום שייעץ לחברות ענק בהצלחה. כיו״ר הדואר הוא בא לעשות 'מילואים' ציונות של פעם (מי רוצה לבוא להיות יו”ר הדואר והוא לא עסקן מפלגתי כזה או אחר). מישאל ישר כסרגל. ואם הוא החליט על דרך עבודה ברשות הדואר, למה להרוס? למה לקלקל? מיותר ולא במקום!!! זה כבר לא איזה אשכנזי שהגיע וקיבל איזשהו פרס ועשק את המזרחי (דבר בזוי לעסוק בו זה מוצאו של האדם אבל אתה חולה על העיסוק הנוראי בכך) זה כבר מרוקאי!!! אמסלם, מה תגיד עכשיו???? לא תמצא יותר טוב ממנו. כי הוא מלח הארץ מהטובים שמבנינו. אז אולי תעצור?!!! תלמד את הנושא? תראה שטעית? ונמשיך מכאן? אולי? בוקר טוב מר אמסלם בוקר מקסים מדינת ישראל!!!! תעצור אמסלם, תעצור".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    החקיקה מסכנת את עם ישראל ופוגעת בביטחון המדינה!
    חורבן בית שלישי! 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שצם ומתאבל בתשעה באב על חורבן בית ראשון ושני - אבל מביא בדבריו ובמעשיו את חורבן בית שלישי - עושה שקר בנפשו ועתיד לתת את הדין בבית דין של מעלה! ההסתה והחקיקה הנפשעת מביאה בהכרח לחורבן הבית ומסכנת את עם ישראל ואת מדינת ישראל!!! מנעו שפיכות דמים! עצרו את החקיקה!
    סגור
  • 2.
    הלקק הכי גדול במדינה!! (ל"ת)
    רני לשונחומה רהב 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מה הוא קופץ?!
    רני רהב 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי זה רני רהב ? שבכלל תגובתו חשובה? יש לו נגיעה לתקשורת הוגנת ורצינית ? הרי מדובר באדם שפרנסתו מושתתת על מניפולציה ועיוות המציאות בהתאם לגורם שמשלם לו. בדומה ללוביבטים של חברות טבק , שיתלוננו על שר הבריאות .
    סגור