תקשורת ומדיה

לוינסון התערב על מצבו של נתניהו וזכה לפרגון מפתיע: "אין עלייך"

התבדחות של עיתונאי "הארץ" הובילה לכך שהוא תרם ליוזמה לעילוי נשמתו של החייל דוד יצחק, אשר ארגנו צעירי מפלגת "הציונות הדתית", ביניהם המתמחה של חבר הכנסת סוכות. איך זה קרה? ההסבר בפנים
מערכת ice | 
חיים לוינסון ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90 ולעמ)
זהו סיפור קצת מסועף, אז תישארו איתנו. מצבו הרפואי של ראש הממשלה נתניהו בסוף שבוע הזה, מעבר לדאגה הרבה, עורר גם לא מעט שאלות. על אף הדיווח הראשוני כי מדובר בהתייבשות פשוטה, ביבי בילה בחדר הצנתורים בשיבא, שם עבר השתלה של מכשיר ניטור בלבו שבודק, בין היתר, את פעילות קצב הלב.
עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון מראש לא כל כך האמין כי מדובר בהתייבשות ועוד לפני החשיפה כי נתניהו הובהל לחדר צנתורים, הוא צייץ הבוקר (ראשון): "שם אלף שקל לצדקה אם נתניהו לא עובר היום צינתור. משקרים פה את כולם".
נכון לעכשיו, מעבר למכשיר שהותקן בליבו, לא ידוע האם ראש הממשלה, מעבר לבדיקות, עבר גם צינתור, אך יש מי שניצל את הזדמנות בעקבות הציוץ של לוינסון. העיתונאי קיבל הודעת הוואטסאפ ובה נכתב: "בוקר טוב חיים, אם ביבי לא עובר צינתור, אשמח אם תתרום לנו את הכסף ליוזמה לעילוי נשמת החייל שנרצח דוד יצחק הי"ד".
לדברי השולח, היוזמה היא הוצאת חברות שיעורים, כאשר אוספי התרומות הם תלמידי ישיבת ישל"צ, בה למד יצחק ז"ל. לוינסון השיב: "חמוד אתה. שלח לינק. אשמח לתרום בלי קשר". 
השולח, התברר, הוא ישראל קלר ועל פי מה שכתב בפרופיל הטוויטר שלו, הוא אכן תלמיד בישיבת ישל"צ, אך לא רק - הוא גם חבר בצעירי "הציונות הדתית" ומתמחה של חבר הכנסת צבי סוכות. קלר שיתף את ההתכתבות עם לוינסון וכתב: "צריך לדעת לנצל הזדמנויות, אין עליך חיים לוינסון".
 
וכך, בעקבות ציוץ ביקורתי אחד, נוצר חיבור לבבות בין אחד המבקרים הגדולים של הממשלה, לבין אחת המפלגות הבולטות בה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה