תקשורת ומדיה

ליאור שליין תוקף את בן גביר: "אתה האנרכיסט, לא המפגינים"

הסאטיריקן התייחס לאירועי השבוע הסוערים, תוך פנייה נרחבת לכיוונו של השר לביטחון לאומי: "הבטחת להחזיר את המשילות לדרום? את המשילות באיילון דרום איבדת. וזאת לא אשמת המפגינים – אתה האנרכיסט, לא הם"
מערכת ice |  10
ליאור שליין (צילום מסך רשת 13)
הרוחות במדינה סוערות בעקבות התפטרותו של הניצב עמי אשד מהמשטרה, עם הפגנות המוניות בכל רחבי הארץ, שקיבלו דלק נוסף על רקע נאומו של מפקד מחוז ת"א לשעבר והמשך החקיקה של הרפורמה המשפטית.
ליאור שליין, אחד המבקרים הגדולים של הממשלה הנוכחית, העלה סרטון לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא התייחס לכל סערת אשד, תוך פנייה לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. אלו היו דבריו:
"יואו בן גביר, כמה שאתה טיפ...לא חכם. מה חשבת? תשתלח שוטרים לשבור ידיים ורגליים של ישראלים שמפגינים נגד הדיקטטורה שאתם מנסים לעשות פה ואנחנו נתקפל? שתדיח מהמשטרה ניצב שלא מוכן להיות הקלגס הפרטי שלך וזה יעבור בשקט? הממשלה המופרעת שלכם בשלטון חצי שנה, רק חצי שנה ובתקופה הזאת עוד ניצב ועוד ניצב ועוד ניצב ועוד ניצב עזבו את המשטרה – מה התכנון? שכל השוטרים יתפטרו ועד סוף המשפט של ביבי לא יהיה מי שיגרור אותו לכלא? שלא יישארו שוטרים, שופטים, פרקליטים, כדי לעצור את אריה דרעי שלא יקח מיליארדים למשפחה שלו? כדי למנוע ממירי רגב ודוד אמסלם לחלק גו'בים וכספים לחברים שלהם?
אה, בן גביר? מה חשבת? שתהרסו את ישראל, תהפכו אותה לדיקטטורה, תחרבו את מערכת המשפט, כדי שלא יהיה מי שישמור על שוויון ועל החוק ועל הסבירות ואז תתנו את כל הכסף לחרדים ולמתנחלים? חשבת שתשלח את נערי הגבעות שלך לשרוף כפרים ולבצע פוגרומים? חשבת שתשלח את השוטרים, כאילו זאת משטרה של אבא שלך, לשבור גולגולות של ישראלים ליברליים ודמוקרטים ואנחנו נברח? ניעלם, כמו תמונה של טרוריסט בסלון שלך לפני ראיון מצולם?
מה חשבת? שהגעת להיות שר ועוד קצת אלימות תביא אותך גם לראשות הממשלה וככה תשלים את המהלך שהתחלת לפני רצח רבין? לא יקרה. נוער הנרות יודעים גם להצית מדורות כשצריך, בן גביר. עוצמה יהודית עלק. ביטחון לאומי עלק. כל יום פיגוע. משילות עלק. הבטחת להחזיר את המשילות לדרום? את המשילות באיילון דרום איבדת. וזאת לא אשמת המפגינים – אתה האנרכיסט, לא הם. המפגינים הם ישראלים מצוינים, פטריוטים, שומרי חוק – אפילו אתמול באיילון הם לא הלכו בנת"צ.
בן גביר, בוא אני אסביר לך לאט, כדי שתבין ואולי גם תסביר לחברים שלך סמוטריץ' ורוטמן ויריב לוין ונתניהו: הישראלים הליברלים, הדמוקרטים – אנחנו לא נוותר על המדינה שלנו, אנחנו לא ניתן לכם להרוס אותה. אז הצלחת, בן גביר, להוציא מהמשטרה את ניצב עמי אשד, אבל זה לא יעזור לך: מיליוני ישראלים ניצבים מולך".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    אתה פשוט צוק..יישר כוח
    יעקב 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה פשוט צודק לחלוטין...
    סגור
  • 9.
    טיק טוק פיתה הליצן
    ישראל 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השר חדל האישים ליצן הטיקטוק פיתה.עד היום לא עשה כלום למען המדינה. עליו נאמר אסתרא בלגינה קיש קיש קריא. (בארמית). הזוי גבעות משיחי. חדל אישים כל מילה מילה בסלע.
    סגור
  • 8.
    כבש חסר תועלת
    אני 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה והכלבה שאתה איתה גם אנרכיסטים וגם סמרטוטים
    סגור
  • 7.
    יחצ
    מיקה 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיוק! הכסיל שמגיב ותובע את כולם חושב שהוא " ימשול" על מפגינים כמו על נוער הגבעות האנרכיסטים פורעי החוק כמותו
    סגור
  • 6.
    תגובה
    ליכודניקית לשעבר 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אהבתי כלמילה כתובה.
    סגור
  • 5.
    שרלטן
    אסף יוסף כהן 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מי אתה בכלל ישרלטן חסר מעצורים בחסות השרלטנית בחדר הסגול שתבקר אותו יאנרכיסט אויב העם .המדינה בחרה בממשלה ואתה הדקטטור שאחראי על כל הוונדליזם ברחובות אתה כן אתה
    סגור
  • 4.
    קשקשן שנשוי לכשלון פוליטי (ל"ת)
    הנצי 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    ליאור
    רחל 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    9 3
    הכל נכון כל מילה ממשלה הזויה לגמרי גם אחרי 6 חודשים כל יום זה יותר גרוע וביבי מרחף.באוויר
    סגור
  • 2.
    איש עצוב
    יוסי 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 7
    נו באמת האיש הכי פחות מצחיק בטלוויזיה
    סגור
  • 1.
    אז זאת מחמאה הכי טובה (ל"ת)
    אם ליאור שלכט תוקף, 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור