תקשורת ומדיה

מרגש: סיהם שילבי אלחאוסה נבחרה לאחות מצטיינת נשיא המדינה

בטקס ההוקרה שנערך היום בבית הנשיא לציון שבוע האחים והאחיות הבינלאומי קיבלה שילבי אלחאוסה, אחות ומנהלת סיעוד במרפאת שגב שלום של מאוחדת, את אות ההצטיינות על עבודתה המסורה, האמפתיה למטופלים והיותה השראה לצוות שלצידה

מערכת ice | 
סיהם שילבי אלחאוסה (צילום מאוחדת)
יום האחים והאחיות הבינלאומי מצוין בישראל וברחבי העולם מדי שנה במטרה להוקיר את העשייה המקצועית והאנושית של צוות הסיעוד, ואת תרומתם לחברה. מידי שנה, מתקיים אירוע בבית הנשיא בו מוענקים אותות הצטיינות לאחים ואחיות על פועלם ומסירותם.
השנה, נבחרה מטעם "מאוחדת" האחות סיהם שילבי אלחאוסה, מנהלת סיעוד במרפאת שגב שלום על תרומתה לגיוון המקצועי, האישי, הארגוני, החברתי והלאומי. לכבוד המאורע החגיגי היא שיתפה אותנו בסיפורה האישי, באתגרים ובתחושת השליחות שמלווה אותה מדי יום.
"מתחילת דרכי בעולם הרפואה ידעתי שאני צריכה לפעול למען שינוי תפיסת הבריאות באוכלוסייה הבדואית ולצמצום פערים. מדובר באוכלוסייה עם תרבות ייחודית ואורחות חיים מסורתיים, שסובלת מתמותת תינוקות הגבוהה במדינה לצד ילודה גבוהה וחוסר במעקבים סדירים, תוחלת חיים נמוכה יחסית, מחלות גנטיות וכרוניות קשות ועוד".
דני מושיוב, מנהל מחוז דרום בקופת חולים מאוחדת שיבח ואמר: "סיהם מהווה דוגמה לאחות משפיעה ומחוללת שינוי, שפועלת לקידום בריאות הציבור וצמצום פערים באוכלוסייה. אנו גאים בהישגיה וביכולת ההשפעה שלה על אלפי מטופלות ומטופלים. אנו גאים בעבודתה המסורה ומוקירים אותה. ברכות על זכייתה באות הראוי לה כל כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה