תקשורת ומדיה

נתניהו לתקשורת האמריקאית: "לבית המשפט הישראלי יש יותר מדי כוח"

בנימים נתניהו התראיין לתקשורת האמריקאית והפתיע כשאמר שההפגנות בצרפת הרבה יותר אלימות מבישראל, טען כי אינו מעוניין שלכנסת יהיה כוח מופרז והתייחס ליחסים בין המודיען הישראלי למקבילו האמריקאי
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
על רקע הרפורמה המשפטית, ההפגנות, המחאות, ושיחות ההידברות שלא מניבות עד כה פרי, בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, שמוביל את הרפורמה המשפטית יחד עם שר המשפטים יריב לוין ויו"ר ועדת חוקה ומשפט שמחה רוטמן, התראיין לרשת NBC האמריקאית בסוף השבוע ודיבר על הצורך לשנות את בתי המשפט בישראל, ההפגנות ושיתוף הפעולה בין המודיעין הישראלי לזה האמריקאי.
תחילה, נשאל בנימין נתניהו על הרפורמה המשפטית, וסיפר כי הוא לא מרוצה מהמצב שישנו היום, אך טען כי הוא אינו מעוניין שלכנסת יהיה כוח מופרז: "לבית המשפט יש יותר מידי כח היום, אני לא רוצה שעכשיו לכנסת יהיה כח מופרז. אני רוצה איזון בין 3 הרשויות".
ומה לגבי ההפגנות, ובכן, בניגוד לדיבורים בישראל על "אנרכיסטים", כאן נתניהו טען כי ההפגנות נגדו דווקא רגועות: "יש פה ויכוח משמעותי, אבל יש ויכוחים גדולים בכל העולם. בצרפת יש הפגנות אלימות הרבה יותר, אבל אף אחד לא חושב שהיא תפסיק להיות דמוקרטיה". כשנשאל על הדלפת המסמכים הסודיים בארצות הברית, טען נתניהו כי שיתוף הפעולה בין המודיעין הישראלי והאמריקני נמצא בשיא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לברק לא היתה ברירה אחרי שראה את החומר שמורכבת הכנסת...
    הר 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוב חברי הכנסת הם בוגרי עסקנות פוליטית ולא יותר... 2- אין כנסת בישראל, יש ממשלה שמחוקקת חוקים הקואליצה מחוקקת וקובעת הכנסת היא שריד עתיק של שיטה ישנה. חבר את שני הסעיפים תבין שטוב שבגץ חזק ושומר. אילו יהיו מחוקקים שפויים והגונים לא היה צריך את ברק. שגם הגזים לפעמים עם הפסיקות שלו.
    סגור