תקשורת ומדיה

חדשות 12 בפדיחת ענק: מה עשו במטס יום העצמאות?

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי זיהה את הטעות הגדולה של חדשות 12, שהעלו תמונה לכאורה מהמטס, אך בפועל, פרסמו תמונה של מטוס חברת EMIRATES מאיחוד האמירויות
מערכת ice |  1
החדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
בעוד עם ישראל כולו יצא לצפות במטס יום העצמאות החגיגי של חיל האוויר, בחדשות 12 פספסו בענק, כך לפחות על פי אושיית הרשת יבגני זרובינסקי, שזיהה לכאורה את הטעות הקשה אותה ביצעו בחדשות 12, שהעלו תמונה שאמורה להיות מהמטס, אך בפועל, פרסמו תמונה של מטוס חברת EMIRATES מאיחוד האמירויות.
בציוץ שהעלה בנושא כתב זרובינסקי כך: "בחדשות 12 פרסמו לעוקביהם תמונה נחמדה ממטס יום העצמאות. הכל טוב ויפה רק שזה מטוס של איחוד האמירויות שנמצא בדרכו לדובאי ואין לו קשר למטס (בחיי, לוגו חברת Emirates אף נראה בתחתית המטוס בצילום שהם העלו)".
 
אגב, לראשונה אחרי 50 שנה, המטס החגיגי של חיל האוויר עבר הפעם גם השומרון, זאת לאחר 4 שנות מאבק שניהל ראש מועצת שומרון יוסי דגן, מאבק ששיאו היה עימות בין ראש מועצת שומרון לדובר צה"ל ימים ספורים לפני יום העצמאות אשתקד. המטס עבר בין השאר גם מעל אלון מורה, איתמר ואריאל. 

דגן הודה לשר הבטחון גלנט ולרמטכ"ל הנכנס, רא"ל הרצי הלוי ואמר: "אחרי 50 שנה, הופסקה אפליה מתמשכת כלפי חלוצי השומרון הגיבורים, שנאלצו שנה אחרי שנה לראות בעיניים כלות כיצד המטס מדלג במדויק על ישוביהם. אני מודה לשר הבטחון יואב גלנט ולרמטכ"ל הנכנס רב אלוף הרצי הלוי, ששינו את התפיסה, ותיקנו את שהיה לתקן. המטס מראה שמדינת ישראל נוהגת בשוויוניות, ומצדיעה גם לגיבורי השומרון. אני מזמין את כל אזרחי ישראל לבקר בשומרון ביום העצמאות, להנות משלל מאתרי התיירות והטבע ומהאירוע המרכזי בחטמ"ר שומרון וגם לצפות במטס הממלכתי ביום חגה של ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פייק ערוץ אמרנו ??? (ל"ת)
    אסף 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור