תקשורת ומדיה

ח"כ הר-מלך בהלם: ארגון שמאל ביקש לגייס את תמיכתה

ארגון השמאל הרדיקלי: 'לוחמים לשלום' פנה ללשכתה של ח"כ לימור סון הר-מלך והפציר בה לבקר בחריפות את אירוע יום הזיכרון האלטרנטיבי הנחגג בחוגי השמאל במקביל לטקסי הזיכרון הממלכתיים, במטרה לייצר סיקור תקשורתי נרחב
דוד זולדן | 
לימור סון הר-מלך (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוטיוב/ ThePCFF)
בלשכתה של ח"כ לימור סון הר-מלך (עוצמה יהודית) נדהמו לקבל אמש שיחת טלפון מארגון השמאל הרדיקלי "לוחמים לשלום" והצעה לשיתוף פעולה באופן חריג.
פעיל הארגון פנה לדוברה של ח"כ סון-הר מלך והציע שיתוף פעולה מסוג שיועצי תקשורת יצירתיים נוהגים לרקום מאחורי הקלעים. על פי ההצעה המקורית, הר מלך תתקוף את האירוע שממילא מלהיט את הרוחות ותתקוף אותו בתקשורת על מנת ששני הצדדים יקבלו סיקור תקשורתי ותועלת הדדית מהפרסום המשותף. אלא שהר מלך אלמנת טרור שאיבדה בעצמה את בעלה שולי הר-מלך הי"ד בפיגוע טרור דחתה את ההצעה והחליטה לפרסם את דבר ההצעה.
ח"כ סון תקפה את הצעת הארגון וכתבה בחשבון הטוויטר "כמי ששכלה את בעלה בפיגוע רצחני, אני עדיין מזועזעת מכך שפעילי שמאל קיצוני מוכנים לעשות שימוש ציני כזה במשפחות שכולות בשביל קצת תשומת לב וכסף. רמות הכי שפלות של רוע וחוסר רגישות. מה חשבתם לעצמכם כשפניתם עם ההצעה הזו?".
בציוץ בטוויטר פירט אלישע ירד, הדובר של ח"כ סון הר-מלך, על השתלשלות העניינים: "לפני כמה ימים פנה אלי פעיל שמאל מטעם "לוחמים לשלום" והציע הצעה צינית ודוחה: להם יש את יום הזיכרון האלטרנטיבי של יהודים וערבים פלוס קמפיין התרמה סביב האירוע. ההצעה היתה שאני ארים כדובר של ח"כ לימור סון הר מלך. פעילות נגד הטקס שלהם. הוא הסביר ארוכות איך אנחנו נרוויח כותרות בתקשורת וקידום והם ירוויחו כותרות וכסף בקמפיין של הארגון".
יונתן גר, מנכ"ל תנועת לוחמים לשלום, מסר בעקבות פרסום ההקלטה:  "הפריע לי מאד לשמוע את הדברים הללו נאמרים בשם טקס הזיכרון הישראלי-פלסטיני. זו לא דרכי, לא דרכה של לוחמים לשלום, ולא דרכו של הטקס.  חשוב לנו להבהיר שהשיחה התקיימה על ידי דובר צעיר בצוות התקשורת של החברה עמה אנחנו עובדים, והיא נעשתה על דעתו בלבד. צר לי על כך, ואני רואה בטעות הזו הזדמנות להיזכר בערכים שלשמם נתכנסנו: ערכים של שלום, של פיוס, של ראיית האדם באשר הוא אדם, ושל אמירת אמת גם כשזו אמת קשה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה