תקשורת ומדיה

צוות חדשות 13 הותקף ע"י שוטרים בהפגנות: צפו בתיעוד

יוסי אלי, כתב חדשות 13, העלה תיעוד שלו ושל הצוות שלו מותקפים על ידי שוטרים בהפגנות בירושלים: "שובר לפוני את המצלמה, ולי הוא עושה איפון על הרצפה , רק כי עשינו את העבודה שלנו. כך נראה אובדן שליטה. צפו בתיעוד
מערכת ice |  2
צוות חדשות 13 מותקף (צילום צילום מסך טוויטר @Yossi_eli)
ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית בישראל עלו אמש (ראשון) מדרגה כאשר לאחר פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט, עשרות אלפי ישראלים יצאו להפגנות ספונטניות ברחבי כל ישראל  וזעקו מדם לבם, כאשר המוקדים היו באיילון, שם עשרות אלפי אנשים חסמו את הכביש, הבהירו צמיגים ופונו אחרי שעות רבות על ידי השוטרים.
מוקד נוסף דרמטי במיוחד של ההפגנות אמש היה ברחוב עזה בירושלים, שם נמצא ביתם של משפחתו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, פרצו את המחסומים ופונו גם הם אחרי שעות רבות על ידי המשטרה.
בתוך כך, יוסי אלי, העיתונאי הישראלי וכתב התחקירים והמשטרה של חדשות 13, העלה לפנות בוקר (בין ראשון לשני) ציוץ לחשבון הטוויטר שלו מההפגנות בירושלים, כשבסרטון הוא והצוות שלו מחדשות 13 מותקפים על ידי שוטרים.
בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, כתב אלי בתוספת לסרטון התקיפה של השוטרים: "שובר לפוני את המצלמה, ולי הוא עושה איפון על הרצפה , רק כי עשינו את העבודה שלנו. את ניר חסון העיפו החוצה, כך נראה אבדן שליטה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא משנה
    בן כזבית 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה תעשה הממשלה הם יצאו להפגין .הם פשוט התאהבו להפגין .ללא סיבה זאת מפני שהסיבה העיקרית היא שם לא רוצים את ממשלת הימין.למרות הבחירות בנובמבר 22.והמין נבחר להנהיג את העם.אנרכיסטים אנטי מדינת ישראל.שלא מוכנים לקבל את רצון הבוחר .דיקטטורה אמרנו
    סגור
  • 1.
    היפון? עלק כתב עיתונאי עילג
    אבשלום חם 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גם זה נגוע בהחלפת אותיות ה עם אלף? איפון אחי איפון. לא היפון...
    סגור