תקשורת ומדיה

מנכ"ל חברת חשמל נגד קודמו בתפקיד: "עכשיו ממנכ"ל את השירותים"

מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר, תקף באופן חריג את קודמו לתפקיד, עופר בלוך: "אני בז למה שהוא עשה לחברת החשמל. היה זה שפגע בצורה הכי ישירה והכי לא הגונה והכי לא ממלכתית בחברי הדירקטוריון ובוועדת האיתור. אם הוא כל כך מוצלח, איך הוא עף, ועכשיו ממנכ"ל משהו כמו השירותים של חברת החשמל?"
מערכת ice | 
מאיר שפיגלר (צילום אוליבייה פיטוסי פלש 90)
מנכ"ל חברת חשמל מאיר שפיגלר, תקף את קודמו לתפקיד, עופר בלוך, שכיהן שבע שנים כמנכ"ל חברת החשמל. בראיון למוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות טען כי בלוך פעל לקראת סיום כהונתו למנות את אחד מבכירי החברה לתפקיד המנכ''ל, והתפתח ''קרב'' בין בלוך לשפיגלר שהיה דירקטור בחברת חשמל באותה עת.
שפיגלר סיפר: "בלוך רצה מישהו מסוים, שעדיין פעיל בחברה, וכשהוא הבין שזה לא יקרה, הוא יצא באטרף על חברי הדירקטוריון ועל ועדת האיתור. לגבי הטענות שאני הייתי בדירקטוריון - קודם כל, החוק לא אוסר את זה. שנית, בלוך היה מנכ"ל, אני לא הייתי מנכ"ל, רק באתי לארבע שעות בשבוע. לא דיברתי עם אף אחד מהדירקטורים או מוועדת האיתור. ולכן הוא היה כל כך בהלם כשנבחרתי''.
על הטענה שהמינוי שלו היה פוליטי, בזכות הקרבה שלו לשר האוצר דאז, ח"כ אביגדור ליברמן, אמר: "השרה הממונה הייתה אז קארין אלהרר מיש עתיד. היא לא רצתה אותי, בהגדרה. היא נאבקה נגד המינוי בצורה שאיך נגיד, ישפוט אותה הציבור, לא אני. אם היה לי לכאורה משהו פוליטי, זו דווקא נקודת פתיחה שלילית ביחס לשאר".
על האם נפגש מאז עם בלוך ענה שפיגלר: "ראיתי אותו פעם אחת מאז. אין לי כוונה לדבר איתו או לראות אותו. אני בז למה שהוא עשה לחברת החשמל. הוא היה מנכ"ל שבע שנים, נהנה מכל המטעמים והמנעמים, כולל ממשכורת ראויה, והוא היה זה שפגע בצורה הכי ישירה והכי לא הגונה והכי לא ממלכתית בחברי הדירקטוריון ובוועדת האיתור, שנתנו לו גיבוי מוחלט שבע שנים. אם הוא כל כך מוצלח, איך הוא עף, ועכשיו ממנכ"ל משהו כמו השירותים של חברת החשמל?".
עופר בלוך מסר בתגובה: "הדברים אינם ראויים להתייחסות. אני מאחל לחברת החשמל, לעובדיה ולמנהליה המסורים, אותם הנהגתי באחריות במשך שבע שנים משמעותיות ביותר לחברה ולמשק החשמל, כי תמשיך, גם תחת המנכ"ל החדש, לספק לציבור לקוחותיה חשמל באמינות ובאיכות כפי שנעשה עד כה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה