תקשורת ומדיה

צביקה פוגל בהתקפלות מפוארת: יתראיין הערב לערוץ שהחרים אותו

לאחר שעורכי חדשות 13 זעמו בעקבות ההחלטה של המערכת שביקשה שלא לארח את חבר הכנסת פוגל באף תוכנית היום, הוא החליט להקליט ראיון לתכנית הצינור שתשודר בלייט נייט של רשת 13
כפיר אדר | 
צביקה פוגל (צילום יונתן זינדל פלאש90)
לאור ההתבטאויות האחרונות שלו אחרי המהומות בחווארה בעקבות הרצח של שני ישראלים בידי תושב הכפר, חבר הכנסת צביקה פוגל סובל מחרם באחד הערוצים הגדולים בישראל, רשת 13. אבל זה לא מנע ממנו להתקפל הערב (שני) כמו גדול.
סערה גדולה החלה בקבוצת הוואטסאפ של עורכי חדשות 13 בעקבות ההחלטה של המערכת שביקשה שלא לארח את חבר הכנסת פוגל באף תוכנית היום, יש לציין כי חלק מהעורכים התקוממו ודרשו הסברים מההנהלה, ובתגובה על פי רן בוקר נאמר להם: ״מדובר בבקשה ערכית״ וכי ״מחר יום חדש״.

אלא, שפוגל התקפל בצורה מפוארת למדי ולמרות החרם של חדשות 13, הוא בכל זאת יתראיין לרשת 13 כשהקליט ראיון לתכנית הצינור עם גיא לרר שם הוא יגיב על הכל ועל השאלות הבוערות בנוגע להתבטאויותיו.
במקביל בערוץ גם הודיעו למפיקים על כך שלא יזומנו פאנליסטים שנמצאים גם בערוץ 14 לתכניות של רשת 13, זאת אחרי ההופעה של שרון גל בתכנית הפטריוטים שהביאה לרייטינג משוגע עבור הערוץ.
בינתיים, הערוץ עובר שינוי בלוח השידורים. לעת אתה, הוחלט כי המחליף הזמני של אילה חסון בתכנית המטה המרכזי במוצאי שבת יהיה ספי עובדיה, זאת על אף הרייטינג הנמוך שהשיג השבוע של 3.7% בלבד, בינתיים מי שיגישו את המהדורה המרכזית בשישי הם המגישים המחליפים ברוטציה עד שיוחלט על מגיש סופי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה