תקשורת ומדיה

סופר פארם במהלך מסקרן נגד אלימות במשפחה

רשת סופר-פארם חוברת לרשת עושים היסטוריה בפודקאסט חדש שיעסוק באלימות במשפחה בשם "לי זה לא יקרה". חברת צוות הפסיכולוגים של חתונה ממבט ראשון תנחה את הפודקאסט: "נצליח להגיע לכמה שיותר גברים ונשים שילמדו לזהות את נורות האזהרה ויבינו כיצד כדאי לפעול במקרים כאלה"
מערכת ice | 
פודקאסטים (צילום pixabay)
רשת סופר-פארם מודיעה היום על השקת פודקאסט חדש, בשיתוף רשת עושים היסטוריה, בשם "לי זה לא יקרה", שיעסוק באלימות במשפחה. כל פרק בפודקאסט יעסוק בסיפורים אמיתיים שהתרחשו בארץ בתחום זה וינתחו את האירוע בעזרת אנשי מקצוע, שיעזרו להצביע על סימנים מקדימים שעשויים לסייע למאזינים בבית שסובלים מאלימות.
הנשים שסיפורן יסופר בפרקים הן למראית העין חזקות, מרשימות ונבונות, אך כולן סבלו ממערכות יחסים אלימות בבית, שכללו אלימות מינית, פיזית, כלכלית ורגשית. מטרת החשיפה של הסיפורים הינה כאמור לסייע למאזינים ומאזינות לנתח ולזהות סימני אזהרה שונים במסגרת אלימה ואף להבין כיצד ולמי כדאי לגשת כדי לבקש עזרה.
בין הסיפורים השונים נוכל לשמוע על סיפורה של המוזיקאית דפנה בר ציון, שנרצחה על ידי בן זוגה לשעבר, וזאת לצד סיפור מטלטלים נוספים של נשים, תחת שם בדוי, שהתמודדו עם החוויות הקשות גם מילדות.
הפסיכולוגית מעין בוימן משיטה, מנחת הפודקאסט וחברה בצוות הפסיכולוגים של חתונה ממבט ראשון, חלקה: "החשיפה למידע, הבנת הנושא והכרת הסימנים, יכולים לאפשר לבני משפחה וחברים לזהות מצוקה בסביבתם ואולי למנוע את האסון הבא, ויתרה מכך – לסייע לאנשים שחווים בעצמם אלימות שלא בהכרח משאירה סימנים, להבין מה הם חווים. יש פנים רבות לאלימות ובכולם היא אינה מוצדקת. אנו מקווים כי בעזרת המדיום של הפודקאסט נצליח להגיע לכמה שיותר גברים ונשים שילמדו לזהות את נורות האזהרה ויבינו כיצד כדאי לפעול במקרים כאלה. כי בניגוד לשם הפודקאסט, אלימות במשפחה עלולה לקרות לכל אחד ואחת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה