תקשורת ומדיה

אבישי בן חיים תוקף: "פתטי ומעורר חמלה, איומים בכייניים"

אבישי בן חיים הגיב למחאה ולהפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט: "פתטי ומעורר חמלה, קריסה אידיאולוגית, ערכית, אינטלקטואלית ועכשיו גם קריסה מוסרית ואיומים בכייניים באלימות ממש, כואב". חצרוני הגיב: "כואב שהוציאו אותך מהמערה בהרי האטלס"
מערכת ice |  6
אבישי בן חיים מגיב למחאה ולהפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, תומר נויברג)
על רקע המחאות וההפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט של השר יריב לוין, כולל איומי הרצח הקשים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, הרוחות בזירה הפוליטית ובתקשורת הישראלית ממשיכות לסעור, כאשר הפעם הגיע תורו של כתב ופרשן חדשות 13, אבישי בן חיים, שהגיב לסיטואציה הלא פשוטה בפוליטיקה הישראלית, ועל הדרך, 'זכה' לתגובה תוקפנית במיוחד מצידו של פרופ' אמיר חצרוני.
אבישי בן חיים, כתב ופרשן חדשות 13 לענייני חרדים, כתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כך: "זה לא כל כך נעים לראות הגמוניה בקריסה. ההגמוניה מובסת, היא מביסה את עצמה וזה פתטי ומעורר חמלה. קריסה אידיאולוגית, קריסה ערכית, קריסה אינטלקטואלית, ועכשיו גם קריסה מוסרית ואיומים בכייניים באלימות ממש, או בנבצרות (שאיננה חוקית) שתחזיר לה את הכוח שהדמוקרטיה לקחה ממנה. דקדנס. כואב".
 
הציוץ של בן חיים לא עבר בשקט וכנראה שגם לא עבר חלק בגרון לחלק מהעוקבים, כאשר פרופ' אמיר חצרוני הגיב בדרכו הפרובוקטיבית ותקף בצורה אישית כאשר כתב כך בתגובה לציוץ: "כואב שהוציאו אותך מהמערה בהרי האטלס".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כרגיל אתם מסלפים. למה? זה חמור מאד.
    אבישי בן חיים 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא אמרתי על המפגינים בכיינים, אלא על האיומים ברצח על ראש הממשלה שהם איומים בכייניים. בכלל לא דיברתי על המפגינים. אתם יוצרים מיצג שקרי. נא לתקן
    סגור
  • 5.
    אתה לא מתביש מדבר על ערכים.אפס ערכים מלכך פנכה אלק דוקט
    טוני המרוקאי 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    דוקטור שקשוקה יותר אינטליגנט ממך. מדבר על בכיינים אתה כל הקיום שלך כמו הקיום של דרעי. לקחו לי שתו לי בכין מקצועי. מענין שאתה ודרעי אותו דבר אלק מיצגים את המזקחים הדפוקים. אבל משמינים מהבכינות שלכם וישראל השניה לא מענינת אתכם בכלל
    סגור
  • 4.
    אם אבישי תוקף, סימן שהמחאה מצליחה. (ל"ת)
    טובה 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    אבישי בן חיים פאתתי מביש מלקק לביבי מההגמוניה פרופסור ב
    פילבר 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בושה שהאיש הזה מופיע בטלויזיה וקורא לעצמו פרופסור
    סגור
  • 2.
    תואק ד"ר לא תמיד מראה על חוכמה
    רון 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה איש קטן ועלוב. רק בכי ואכלו לי שתו לי נשמע ממנו. המספר האהוב עליו 2. כי זה האדם. זו התץרבות זו הכל מה שיש לו להגיד. נכון, עשו כאן משגים ותמיד אפשר לתקן אבל במקום לבוא ממקום של בניה, לימוד, קידום והמשכיות חוזרים כל הזמן על אוי ואוי ואוי. צאו מזה. יש מדינה, אנשים שעובדים ולומדים מגיעים למקומות גבוהים. אבל שה לא מספיק. על איזה הגמוניה הוא מדבר? הליכוד וש"ס שולטים כאן כבר מעל 40 שנה אולי גם על מה שביב עושה (או יותצר נכון לא עושה) השמאל אחראי???
    סגור
  • 1.
    איש עלוב
    אני 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אב"ח הוא איש עלוב שפרנסתו על בכי ונהי על קיפוח לכאורה , הדרה, התנשאות על עדות המזרח ויתר קישקושים . האיש העלוב נישא ע"ג אולפנים שדואגים לפרנסתו . אמיר חצרוני דומה לו . עוד איש עלוב המתפרנס מפרסום הפוך . אב"ח צריך להודות לאנשים המתנגדים למלך המקופחים , נתניהו , שהרי אם לא ימחו על מה תהיה פרנסתו ?
    סגור