תקשורת ומדיה

קים קרדשיאן מתעללת בכלבים שלה? זו האזהרה החמורה שקיבלה

קים קרדשיאן סופגת היום הרבה יותר מביקורות על הדרך בה היא מתייחסת לכאורה לכלבי הפומרניאן שלה. הכוכבת קיבלה אזהרה חמורה מטעם ארגון PETA לאחר שסרטון טיקטוק חשף שהכלבים שלה כנראה חיים במחסן
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
לאחר תקופה שבה אור הזרקורים (השלילי) הופנה נגד הגרוש של קים קרדשיאן וחברים אחרים במשפחה, בתחילת השנה החדשה היא עולה שוב לכותרות לאור סרטוני טיקטוק שעצבנו לא מעט אנשים. לאור אותם הסרטונים ארגון PETA הוציא לקרדשיאן אזהרה חמורה.
לקרדשיאן ובתה הגדולה, נורת', חשבון טיקטוק משותף ולאחרונה עלו בו סרטונים שמציגים את שני כלבי הפומרניאן של המשפחה, סושי וסאקה, כשהם מטיילים במחסן הביתי, שבו לרוב מחנים רכבים. היות ובסרטונים הוצגו מזרנים לכלבים וכלובים לכלבים צעירים, רבים הניחו שמדובר גם במקום שבו הכלבים שוהים רוב הזמן.
בעקבות התיעוד, שכבר נמחק מחשבון הטיקטוק, ארגון PETA שלח לקים אזהרה חמורה בנושא וסמנכ"לית הארגון אף סיפרה לדיילי מייל שהיא מקווה שקרדשיאן לא מגבילה את הכלבים שלה למחסן חסר חלונות, במיוחד לאור העובדה שהיא מתנגדת ללבישת פרוות והתזונה שלה היא טבעונית בעיקרה.
בעוד שטרם נמסרה תגובה מטעמה של קרדשיאן בנושא, מעריציה כבר הספיקו להצית דיונים נרחבים ברשתות החברתיות. לטענת רבים, המחסן של הכוכבת כנראה יותר איכותי מבית בסיסי באמריקה ולכן אין ספק שהכלבים שלה חיים חיי מותרות. יתרה מכך, אחרים קראו למבקריה להירגע היות וסרטון אחד לא מוכיח שזה אכן האזור שבו הכלבים מבלים את זמנם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה