תקשורת ומדיה

סמיון מתנצל בפני הקהילה הגאה: "נלחמתי בהומופוביה"

לאחר שהתבטא בחריפות נגד הקהילה הגאה, סמיון גרפמן מתנצל: "הייתי צריך להיות יותר עדין עם המילים שלי ולהסביר את עצמי יותר נכון"
מערכת ice | 
סמיון גרפמן (צילום מתוך הפייסבוק)
סמיון גרפמן, איש התקשורת וכוכב הרשת, התבטא בשבוע שעבר בחריפות נגד הקהילה הגאה בישראל כשאמר בין היתר: "אתם נולדתם לעולם שאתה יכול להסתובב במצעד הגאווה עם ה*ין בחוץ אבל לא יכול להגיד לבחורה שהיא יפה. שכל אחד יהיה מה שהוא רוצה, אבל המיניות שלנו היא פרטית במיטה שלנו. למה הילדים צריכים ללמוד בבית ספר על אדם ששוכב עם עז או עם סוס?".
התגובות של הקהילה הגאה לא איחרו לבוא כשסמיון היה תחת מתקפה רבה. אתמול (ראשון) בראיון ל"מאקו" סמיון הניסה להסביר את הדברים שאמר בצורה קצת אחרת: "הנושא עליו דיברנו היה איך בני נוער גדלים היו ולאיזה תכנים הם נחשפים, לאו דווקא להט"ביים. אני חושב שזה הזוי שמפרסמים את הסיפורים האלה. אני לא אשווה את הזוגיות שלי או של כל אדם אחר לסקס עם חיות. רציתי לדבר על קיצוניות שקיימת בעולם וצריכה להישאר מחוץ לבתי הספר והתקשורת. בבתי הספר צריכים ללמד לאהוב את כולם, לא על מיניות". 
סמיון המשיך: "לאהוב ולהיות נאהב זאת זכות קדושה ואני בחיים לא אתן לאף אחד להיפגע ושלא יתנו לו להיות עם מי שהוא אוהב. אולי לא התבטאתי הכי טוב, אבל אין בן אדם אחד בעולם שיכול להגיד שאני הומופוב, אני נלחמתי בהומופוביה. אם מישהו נעלב אני רוצה לבקש סליחה - אנחנו לא כאן כדי לשנוא, אלא כדי לאהוב. אני אוהב לדבר צבעוני, אני מקצין כדי לקבל תשומת לב".
סמיון מספר שאחרי שירד מהבמה, ניגש לקבוצת להט"ב שהייתה במקום וביקש לשוחח, אבל זכה לסירוב. "אמרתי שלא הסברתי את עצמי טוב והצעתי שנדבר. יש אנשים חיים במדינה ולא מקבלים את כל הזכויות ונלחמים עליהם, אז הם לוקחים דברים יותר קשה ובצדק. אני זה שהייתי צריך להיות יותר עדין עם המילים שלי ולהסביר את עצמי יותר נכון". 
לסיום סמיון נזכר להתנצל גם על הדברים: "כל מי שנפגע ישירות או בעקיפין מהדברים שלי - אני מוריד את הראש ומצטער. הכוונה שלי הייתה להעביר מסר אחר. צריך לשמור על הצעירים וללמד אותם אהבה ולא מיניות. יש שינוי לטובה בעולם, אבל זה שנות אור מלהיות באמת חופשיים. צריך להעלות מודעות בכל דרך אפשרית כדי שאף אחד, סטרייטים או להט"ב, לא ירגיש בשום צורה שונה מכל אדם אחר - לא במשרד הפנים, לא בבתי ספר ולא בעבודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה