תקשורת ומדיה

מדונה עושה בריטני ספירס: "האישה הזאת איבדה את זה לגמרי"

מלכת הפופ מדונה מציגה לאחרונה התנהגות חריגה ומדאיגה למדיי, שמזכירה קצת את זו של חברתה בריטני ספירס. זה הסרטון החדש שהעלתה והתגובות הכועסות ממעריציה 
מערכת ice | 
מדונה (צילום מתוך האינסטגרם)
לאחרונה דיווחנו כי מדונה הסתבכה קצת עם כמה מהקולגות הצעירות יותר בתחומה ובעיקר עם הראפרית קארדי בי, לאחר שפרסמה סרטונים ותמונות עם מסרים מעט סותרים ומעוררי זעם. בפועל מדובר במגמה דיי מדאיגה מצד מלכת הפופ (יש שיאמרו לשעבר) שלאחרונה מציגה התנהגות מעט קיצונית שמזכירה קצת את נסיכת הפופ - בריטני ספירס.

הסרטון העדכני ביותר שמדונה העלתה לאחרונה לאינסטגרם הדאיג במיוחד את המעריצים שלה, שלא ויתרו על העברת ביקורת והבעת געגועים למדונה הוותיקה שלה היה מסר כלשהו להעביר לקהל המעריצים שלה.
בסרטון החדש מדונה נראית מעט מנותחת ונפוחה, עם חולצה חושפנית למדי וגבות בהירות ומעט מטרידות. בסרטון היא שרה לצלילי השיר Vent ומציגה מבטים מעט מפחידים ולא ממש מהנים לצפייה. בהתאם לכך המעריצים רשמו לה כי הם אוהבים אותה אך חייבים להעביר עליה ביקורת לאור מעשיה. הם עודדו אותה להשתמש בהשפעה שלה על מנת להביע מסרים בעלי משמעות חשובה ולא רק לבטא את עצמה לשם הביטוי.
מהצד השני, יש אלו שטענו כי מדובר בדרך של ביטוי עצמי, אך על פי המגמה האחרונה נדמה כי בעוד שהתנהגותה לא בהכרח זהה לריקודים המוזרים של בריטני, אין ספק כי המעריצים דואגים לבריאותה הנפשית באותה המידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה