תקשורת ומדיה

סיון כהן זועמת: "הרמטכ"ל החדש צריך להתעורר"

שבוע בלבד לאחר שצף תיעוד נוסף של רמת האוכל הירודה שחיילי צה"ל מקבלים בבסיסים, אשת התקשורת סיון כהן יוצאת נגד צה"ל בטיקטוק ודורשת שהרמטכ"ל החדש יתעורר
מערכת ice | 
לפני שבוע בלבד פורסם תיעוד נוסף של "איכות" האוכל שמקבלים לוחמי צה"ל הפזורים ברחבי המדינה, אשר מגנים על אזרחיה יום ולילה. לפי התיעוד המצולם, שפורסם על ידי צחי דבוש, ניתן לראות כיצד מוגשות לחיילים ביצים סרוחות, עוף יבש וספק טרי, שניצלים במצב אבן ובשר בקר שנראה חי. 
@sivancohen_hakolkalul לוחמים מספרים: אנחנו מורעבים, לא נותנים לנו מספיק אוכל #סיוןכהןהכלכלול #צה״ל #חיילים ♬ צליל מקורי - סיון כהן-הכל כלול

היום (ראשון) אשת התקשורת סיון כהן מפרסמת סרטון חדש בטיקטוק בו היא חושפת שאין ספור חיילים ולוחמים בצה"ל פונים אליה ואומרים: "אין לנו אוכל סיון תעזרי לנו". לכך מוסיפה כהן כי מדובר בבעיה רצינית בצה"ל אשר במסגרתה אין ללוחמים מה לאכול בשגרת היום שלהם וכי לא פעם אין להם מה לקנות בשק"ם ובמידה ויש - אין להם כסף לכך.
יתרה מכך כהן מוסיפה כי הורים רבים נדרשים להוציא מכספם ולדאוג לצוותים של חיילים לפריסות וזאת לצד תרומות רבות. כהן מסיימת את הסרטון באומרה כי "הצבא צועד על קיבתו" וכי מישהו בצה"ל צריך להתעורר ותקוותה היא שהמישהו הזה הוא הרמטכ"ל החדש, אשר מינויו אושר בימים האחרונים, הרצי הלוי. 
כידוע, בעיית המזון בצה"ל היא נושא שנמצא על סדר היום בתקשורת לא מעט שנים ובכל פעם שישנה חשיפה חדשה אל תוך התנאים המבזים בבסיסים ברחבי הארץ, עולה כתבת יח"צ חדשה מטעם הצבא בנוגע לתנאים משופרים ותיקון מחדלים רבים. למרות כול אלו מתברר כי המצב לא באמת משתנה ותיעוד רב ממשיך לצוף בנושא ואכן נשאלת השאלה - מה נעשה בנושא?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה