תקשורת ומדיה

אברי גלעד חושף: זה הפודקאסט שאני הכי אוהב לשמוע

מגיש הרדיו והטלוויזיה אברי גלעד עם חיבה רבה לעולם הפודקאסטים, במיוחד אלו שיכולים ללמד ולשעשע בו זמנית. אבל מבין כולם: רק אחד שבה את ליבו בדרך להמלצה מיוחדת לכולם
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
מגיש הטלוויזיה והרדיו, אברי גלעד, חושף בפני קוראיו את אהבתו לעולם הפודקאסטים, ואפילו ממליץ על אחד מהם עליו הוא אומר שכל מי שהמליץ לו עליו הודה לו, ואף אלו שישמעו להמלצתו עתה יודו לו ברגע שישמעו אותו.
בתקופה האחרונה זה כבר נראה שלכל אחד יש פודקאסט והרשימה רק הולכת וגדלה. גם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו פתח פודקאסט כלכלי - וגם קיבל ביקורות על כך, וגם הפרשן הפוליטי לשעבר נדב פרי חזר עם פודקאסט "הון שלטון" שמספק לא מעט כותרות, ויש גם חשיבות גם עם ערך מוסף כמו הדרך של רשות המסים להעביר מידע בסדרת פרקים בפודקאסט, ועד פודקאסטים עם הד בינלאומי שיכולים גם להוביל לזיכוי רוצח מורשע

מגיש הטלוויזיה שחווה קאמבק מעניין ברשת 13 עם תכניתו ביום שישי, שיתף את קוראיו בטורו השבועי בעיתון "ישראל היום", באהבתו לשמיעה לפודקאסט בזמן נסיעה ולמרות שלדבריו ישנם הרבה שהינן מצויינים, הוא ממליץ בכל זאת על אחד אותו הוא הכי אוהב לשמוע והוא הפודקאסט של דורון פישלר "התשובה". מדובר בפודקאסט שעוסק בענייני היסטוריה אבל בזווית ייחודית ומעניינת מהמרצה ומבקר הקולנוע דורון פישלר, וכלשונו: "נותן תשובות לשאלות הקטנות והגדולות, הטפשיות והמחוכמות, המוזרות והמרתקות של החיים".
גלעד מרבה בשבחים "הפישלר הזה הוא אמן רדיו שלא שמעתם כבר שנים פה", וכי הפודקאסט מתאים לכלל הגילאים וגם מלמד וגם מבדר בו זמנית: "כל מי שהמלצתי לו הודה לי", מסיים גלעד, ועם מסר: "הודו לי גם אתם". 
 
אברי גלעד נפרד מתכנית הבוקר. מן הארכיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה