תקשורת ומדיה

כוכב נינג'ה ישראל מאושפז: אחיו מתפללים לאחר אירוע הלב

מתן בלו נמצא בימים אלו באשפוז מתמשך בניו יורק בעקבות אירוע לבבי שחווה בתחילת חודש ספטמבר. בשבוע האחרון גם חגג את יום הולדתו ה-35 ולכבוד המאורע אחיו הקטנים פרסמו איחולים ובעיקר תפילות להחלמתו
מערכת ice | 
מתן בלו (צילום רשתות חברתיות)
לפני כחודש מתמודד נינג'ה מתן בלו עבר אירוע לבבי בעת ירח הדבש שלו בניו יורק ומאותה עת הוא ממשיך להיות מאושפז תחת מעקב מתמיד. יחד עם זאת, בימים אלו בלו חגג בעודו באשפוז את יום הולדתו ה-35 ולרגל זאת שני אחיו הקטנים, גל ושון בלו, איחלו לו מזל טוב ובעיקר התפללו להחלמתו, כפי שדווח באתר mako. 
גל בלו כתב למתן שהוא המתנה הכי גדולה שלו והוסיף: "לאח שמבין אותי גם מבלי לדבר, לזה שתמיד נמצא בכל מקום שאני זקוק לו, זה שתמיד יודע להרים אותי, לדחוף אותי, לזה שיש לי רגשות מטורפים גם במרחקים גדולים ועדיין מרגיש את הנוכחות שלו לידי. מתני אהוב שלי אני רוצה לאחל לך קודם כל, לפני הכל, בריאות. מאחל לך את כל הכוח שיש לי ומעביר אותו אליך - אתה הפייטר שלי, העוגן שלי. אני אוהב אותך כל כך, שמילים לא יכולות להסביר את אהבת האחים בינינו".
שון בלו כתב: "אח שלי, דם שלי אהוב שלי. יומולדת 35 היום ורציתי להזכיר לעצמי כמה הרגעים איתך מלאים בחיוך באהבה ובאין סוף חוויות טובות!" על כך הוסיף להתפלל לבריאותו של מתן: "עשה לנו נס יפה שלי, אוהב אותך הרבה יותר מאת עצמי. מחבק אותך ולא עוזב לעולם".
כזכור, האירוע הגיע בהפתעה לגמרי עבור קרוביו של בלו, אשר היה פיינליסט בשתי עונות של נינג'ה ישראל רצוף ולו אף שיטת אימונים ייחודית ומרכז ספורט שהקים. באותה עת מסרה משפחתו כי גם את הקושי והאתגר הזה מתן יסיים כשידו על העליונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה