תקשורת ומדיה

מתמודד האח הגדול חושף: "חששתי שהמשפחה תנתק קשר"

קאזם חלילה - אחד הדמויות השנויות במחלוקת בעונה הנוכחית של האח הגדול שתגיע לסיומה הערב, נתן לנו הצצה למצב המורכב עם משפחתו ועל טיב היחסים עם שחף
תום נחום |  4
שישיית גמר האח הגדול (צילום מיכה לובטון)
העונה הנוכחית של האח הגדול, שהערב תגיע לסיומה סיפקה לצופים בבית אין ספור רגעים לא נשכחים. אחד המתמודדים שהיה ללא ספק אחראי לכמה מהרגעים האלה היה קאזם. אז רגע לפני שיוכרז הזוכה פגשנו את קאזם שרק אתמול חגג יום הולדת 29.
מאז שיצאתי אני מקבל הרבה חיבוקים ואהבה" פתח קאזם, "אגב אני מקבל מלא הודעות בערבית של מלא אנשים שמספרים לי שהם פתאום רואים האח הגדול, זה מרגש אותי". בנוסף לכך קאזם התייחס לחששות שהיו לו מתגובת המשפחה "היה לי חשש כל הזמן, לא רציתי שהמשפחה יתנתקו ממני. אבל נפגשתי עם אמא שלי לפני יומיים היא באה ליומולדת שלי עם אמא שלי ואחותי. דברתי עם אבא שלי. הם חשובים לי ביותר".
 
בהמשך התייחס קאזם ליחסיו אם שחף. "אני עשיתי את שחף" אמר באופן חד משמעי. "זה לא שלא אהבתי את האיש. פשוט לא האמנתי לשחף בהתחלה, לא האמנתי לדרך שלו, חשבתי שהוא שחקן וזהו. קאזם מיהר להרגיע את הרוחות "אני חושב שבסופו של דבר נצא ונפגש כולם. היינו רק במשחק עכשיו נתקדם הלאה" אך מייד לאחר מכן מבהיר. אני לא מצטער על כלום, הייתי נאמן לעצמי". כמו כן קאזם נתן הצצה לפייבוריט שלו: "אני רוצה שבר ואילנה, אחד מהם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נסיךךך
    דינה 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחור מקסים כל אמא הייתה רוצה בן כמו קאזם קאזם הוא כמו סברס רך בפנים וקוצניים בחוץ אבל הלב והנפש טובים הוא היה הפייבוריט שלנו ומרגע שיצא לא ראינו את התוכנית היה משעמם בלעדיו הוא עשה את התוכנית
    סגור
  • 2.
    קאזם אדם עם נפש מכוערת (ל"ת)
    אדיוט 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    קאזם מהאח הגדול
    זואי 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה קאזם אומר שהיית נאמן לעצמך. חחחחח לא היית נאמן לכלום. חשבת שהשמש זורחת לך......אתה היית רע לב. דיברת לא יפה לדיירים עם אני הייתי שם היית מקבל 2 סטירות לחיי. אתה לא מבין שאלימות מלולית כמו שעשתה בר .' שאתה עשית. זה יותר גרוע מכול מכה. למה החלטת ששחף וטליה היו שחקנים. גם בר אמרה את זה מהבוקר עד הערב. בר חשבה שאנשים ישתכנעו . . אבל זה חזר אליה כמו בומרנג. שחר וטליה לא שחקנים. הם היו יותר אמיתיים ממך קאזם ומכולם. אתה ובר פשוט קנאתם בהם. זה היה האח הגדול עם הכי הרבה רוע. ואתה היית רע יותר מכולם.
    סגור
  • יא חי בסרט
    לוני 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתי בעדך בתחילת הדרך, חשבתי שאתה ישר, אמיץ. מצחיק. אבל לאט לאט. ראיתי ילד. נקמן,ולפעמים רע. רק נדמה לך שעשית את שחף, לא עשית אף אחד מלבד להזיק לעצמך, ובאמת חשבתי שאתה חכם. מילא. אילנה אבל בר, איך לא עלית עליה שכל כולה היתה משחק, באה מוכנה פרופר לאח הגדול, אבל גם היא מסכנה, מה לעשות לא הצליחה לשלוט בקינאה שלה וההפסידה במשחק, אמרה לא באתי למצוא אהבה, בשניה שראתה את אליאב, סימנה אותו והיא לא באה למצוא אהבה. הכי היה חבל לי עליך. אבל בבקשה להפנים שהיית. איך אומרים בערבית. אהבל ונפלת בבטחון שחשבנו שיש לך. אז גם שאתה בחוץ ובטח ראית חלק מהאח, ממשיך לא לפרגן ולא להעריך את הזוכה , לפחות ריווה שאחרי שיצאת תמכתי בה ומאד אהבתי אותה, כשיצאה ראתה באמת למי מגיע. בלי שום קשר, מאחלת לך את הטוב..
    סגור