תקשורת ומדיה

עומר אדם קורבן של הכלה? "מבאס, לא מגיע לו"

הזמר עדן מאירי נתן את הזווית שלו לתקרית ההזויה בה הזמר לקח חלק בחתונה שיצאה קצת משליטה: "אז אם כלה קצת משתגעת ביום חתונתה, קצת יתר על המידה, זה לא נראה לי שונה. ראיתי דברים הרבה יותר גרועים"
מערכת ice |  9
הכלה מורן בן אסולין ועומר אדם (צילום אינסטגרם/ מורן בן אסולין, שי פרנקו)
עדן מאירי שכיכב בריאליטי "הכוכב הבא", כבר הספיק להוציא לא מעט שירים שהפכו ללהיטים ונראה שהשיר החדש שלו הולך באותה הדרך, בראיון לאיריס קול ב-103fm והתייחס לסערה שהבעירה את המדינה עם הכלה מורן בן אסולין שהצליחה לבלבל את עומר אדם שהופיעה עבורה.
קול העלתה בראיון את סיפור הכלה המדוברת מהחתונה בה הופיעה עומר אדם והאם כאשר הוא מופיע באירועים, קרו לו מקרים דומים ואם כן, אז כיצד הגיב: "כן אבל אני לא שופט אף אחד. הופעתי בהופעות בצבא, כבר פגשתי הכול, את כל סוגי הקהל".

הוא הסביר: "פרצו לי אנשים לבמה, עשו לי טקס הענקת כומתה באמצע שאני שר. אני ראיתי הכול, אז אם כלה קצת משתגעת ביום חתונתה, קצת יתר על המידה, זה לא נראה לי שונה. ראיתי דברים הרבה יותר גרועים".
לסיום טען מאירי: "אמן כמוני, ואני מאמין שגם אמן כמו עומר אדם, כן זה מבאס. על עומר יש קלאס, הרבה קלאס יש על האמן הזה, ובעיניי לאמן כזה לא מגיע שיתנהגו ככה", הדגיש.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    כמה עצוב שהריקבון המוסרי מחלחל.
    משה 09/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לשלוח לתוכנית השרדות שם לפחות תלבש בגד ים.
    סגור
  • 8.
    מספיק נמאסתם כבר , על איזה קורבן אתם מדברים ??? לקח מלא (ל"ת)
    נירית 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מורן בן אסולין הכלה אומר אדם
    ס.א.ט.ב.ז 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה מורן התלהבה מנישואיה ומזמר בקנה מידה כמוהו . והיא גם אוהבת להחצין את את רגשותיה, זה קורה!!! חלק מהתגובותוהבקורצ על שמלתה החשופה מדי היא כעסה!! אז מורן על תכעסי מצפים מכלה שתצטנע קצת, אפילו עם היא לא שומרת דת, זה לא היה חשוף קצת , אבל זה הנראות שלה נשים נשואות שלא שומרות את הדת לא מבינות שהנראות חשובה, כי המעמד שלהם הוא שהן לא רווקות או סטטוס אחר, יש להן בעל או בן זוג, ראיתי תגובות שלה בכתבות שהיא כעסה שהכירו על שמלתה, אז מהסיבות שהזכרתי לעיל, וגם עם אשה חושפת את גופה לא רק בגלל שהיא לא מתביישת, או שהיא גאה בו אלא שלא אכפת לה שאחרים יראו אותו אז אולי זה שמרני מצידי אולי בגלל שאני, שומרת דת, אלה כשאשה מתחתנת הלא צריך שכל העולם יראה אותה מכף רגל עד ראש, והיא בת זוג שלו אז קצת לכבד אותו !!! אולי אני טועה אבל נראה לי שלו החתונה זה רק מסגרת מה שחשוב זה החיים הזוגיים והיא תהיה ויש לו 2 ילדים שיש להם אמא זה גם לא קל, בתקווה שיהיו לה ילדים שלה ותחייה חיים טובים איתו באושר ובבריאות זה הכי חשוב אז מזל טוב באושר וכל טוב ושנה טובה והאמת מתוקה!!!
    סגור
  • 6.
    הקללה
    הכלה 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא ממש מכוערת כל השיפוצים לא עזרו לאומללה סיליקון בפה בחזה זה היה מועדון חשפנות לא יותר מה שקידם אותה היה עומר אדם לא היא בכלל
    סגור
  • 5.
    שימוש ושימוש
    יורם 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפחיד כמה שימוש מה זה דבר הזה גם העומר הזה וגם אישה שכזאת אנשים ליתעורר חבל באמת שחבל החיים זה למשחק יש פה וירוסים שאין להם תרופה
    סגור
  • 4.
    הכול טוב חוץ מהבוטוקס בשפתים (ל"ת)
    פנס 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הבחור ראה הכל מהכל
    קרמבו האמיתי 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח ליצן אמיתי הבחור. אם אתה יודע מה עברתי בצבא ליצן אתה אומר שקפצו לך לבמה והעינקו לך כמותה זה ליראות הכול מהכול יום עבודה בשטחים מעצרים תגידי לי מה זה הכול מהכול
    סגור
  • 2.
    יש הבדל בין לשים לזמר כומתה ובין צ'אחלה שיכורה לבושה בו (ל"ת)
    המצליפה 09/2022/17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    די כבר עם 2 הטפשים האלה! (ל"ת)
    דני 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור