תקשורת ומדיה

בן אל תבורי שוב מתפוצץ: "יש דברים שאסור לי לפתוח"

הזמר שוב הסביר את הסיטואציה שהביאה להתפוצצות שלו בהקלטות הקשות: "אני מרגיש ששופטים אותי על בסיס מידע שגוי שמגיע מהתקשורת, איפה נשמע דבר כזה ששופטת תצטט דברים מעברי ועל המשפחה שלי באמצע דיון. ויד עוד דברים שאסור לי לפתוח בגלל איסור פרסום
מערכת ice |  45
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם)
בן אל תבורי לא מפסיק להגיב לפרשת חשיפת ההקלטות החמורות שבהן קילל את גרושתו אורטל עמר ואת בנו תו פרינס בשל סכסוך שפרץ בין השניים והפך לסערה אמיתית ברשתות החברתיות. היום (חמישי) הוא העלה התייחסות נוספת.
בן אל פתח וכתב: "שנים, שנים שאני מת לכתוב משהו על זה ואף פעם לא יצא לי. אמרו לי לא להכנס לזה, אבל אני מאוד מאמין שיש עוד גברים כמוני שעוברים אפילו דברים יותר גרועים ובגלל שהם לא 'מפורסמים' לא שומעים ולא רואים אותם, הם שקופים. את הדרך בבית המשפט התחלתי לפני 3 וחצי כמעט 4 שנים עם תו. כבר אז הבנתי שאין צדק בבתי המשפט. הגבר מקופח והאשה היא המסכנה".

עוד הוסיף: "4 שנים של סבל בבתי המשפט, שאת האמת? לבית המשפט לא אכפת ממך, כלום ושום דבר. הגיע הזמן לדאוג לגברים ואני אתן דוגמאות. שהאשה שולחת משהו לבית המשפט, תוך 3 דקות יש צו ומענה. שאני שולח משהו לבית המשפט, לוקח חודש עד שאני מקבל תשובה. יש צווים שאורטל קיבלה שאסור לה לפרסם חומרים מביהמ"ש ואסור לה לפרסם תמונות של תו. ועדיין היא עושה מה שהיא רוצה, מפרה אותם ובית המשפט לא עושה לה כלום. בית המשפט לא אוכף את הצווים של עצמו".
תבורי המשיך: "אבל אם זה היה הפוך, היו גומרים אותי לא? אפילו עוד יותר ממה שעכשיו. בגלל שאני מפורסם, אני מרגיש ששופטים אותי על בסיס מידע שגוי שמגיע מהתקשורת, איפה נשמע דבר כזה ששופטת תצטט דברים מעברי ועל המשפחה שלי באמצע דיון. ויד עוד דברים שאסור לי לפתוח בגלל איסור פרסום. אני שוב אומר, הכי קל לשפוט אותי ולכתוב תגובות וקללות כלפיי. אתם לא באמת יודעים מה מתרחש מאחורי הקלעים. לצערי יש מערכת שלמה בצד השני שצמאים לפרסום, לפפראצי ומגדילים בכוונה את הלהבות כדי להשאר בכותרות, חבל שאורטל לא יודעת לעצור ולהבין שמדובר בפגיעה בתו. הרי הוא ייגדל ויחשף למה שעולה לרשת. מאחל לכם לא להגיע למקום השפל המרומה שנקרא בית המשפט".
תגובות לכתבה(45):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 38.
    עד מתי ניקור הורי ופגיעה
    יהודית 08/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אתה צודק,אל תרים ידיים ואל תתיחס לקולות רקע. המון הצלחה ,תתרחק תהנה מהחיים אנחנו איתך??????
    סגור
  • 37.
    למה צריך בתי משפט אם הנשים תמיד טובות והגברים תמיד רעים (ל"ת)
    קורל 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    יא חמור, על מה אתה מלין?
    ברכה 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם מלכתחילה היית בן אדם שמכבד את ה-x שלו ואת בנו, לא היית צריך להוציא מיליונים על בתי משפט. רבל לא, אני אראה ל- x מאיפוא משתין בן אל!!! תתבייש איש מגעיל.
    סגור
  • 35.
    הבן שלך יקרא את זה יום אחד. כסף זה בטח כל הסיםור
    תאסוף את עצמך !!!!ול 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אפשר להביןמבאיזה יחסים ומשפחה ואבא גדלת ועם איזה הורים. אבל זה לא תירוץ להתנהג כמו שאתה מתנהג. הבן שלך יגדל וכשיהיה בן 9 10 הוא יתחיל להבין מי אתה. מאחלת לך בריאות נפשית וטיפולית.
    סגור
  • 34.
    תגובה
    דניאל 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה הירגשת שאין צדק ברור דאין האישה מעל הכל
    סגור
  • טען עוד
  • 33.
    למילים יש כח וכך אחריות אליהם.
    מיטל 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למילים יש כל וכך אחריות עליהם.
    סגור
  • 32.
    צר לי עליך בן אל
    אמא 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני אמא, שבגלל שהגרוש שלי שילם שוחד כספי לפקיד הסעד,, קרעו מזרועתיי את חמשת ילדיי, כשהקטנה היתה בן שנה ובגדול בן 5! אל את תז..ן את השכל ותחפש להצטדק או להתייפיף! בית המשפט מושחת והולך "לפי טובת הילד" = מי מההורים עשיר יותר! אתה מרוכז ב"קריירה" שלך ולא פנוי לגדל ילד בן 3. הנזק שעשית לו לא יסולח וירדוף אותו ואותך כל החיים!! אורטל לא מעניינת אותי (מחילה אורטל) מאחר ואינני מכירה אותה אך את אביך, אותך, אחיך ואחיותך הכרתי מייניקות. אין מחילה גם לא בלשלוח ארגז צעצועים למשפחה יחידנית, אחרי שאתה פוצע את אם בנך ואת בנך שלך! האמת? אני בכלל לא מבינה איך הגעת לאן שהגעת ומקווה שתתרסק משם כמה שיותר מהר! אין קשר לבתי משפט! תו היה הריון לא מתוכנן על ידי שני צעירים ולא בשלים ולא פנויים להיות הורים וזה המחיר! את השחיתות של בתי המשפט, אפילו אתה לא תצליח לתקן, גם לא את מה שאמרת, בין אם "מבטן מלאה" ובין עם מתוך כעס. שמעת פעם את המשפט, ש"אדם נמדד בכוסו כיסו וכעסו"? כדאי מאוד שתעשה הכל להיות ביחסים תקינים עם אורטל ועם תו וכמה שיותר מהר, אחרת הקרע לא וכל להתאחות לעולם ואתה זה שתאכל את הלב ולא תסלח לעצמך
    סגור
  • לא ממש
    עע 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז למה את מודדת את בן אל רק בכעסו? אני מכיר את המשפט שלא דנים אדם בעידנא דריתחא. כלומר שאדם מאוד כועס רוב מה שהוא יגיד יהיה הפוך מהאמת של מה שהוא מרגיש כי באותו רגע הכעס מדבר ממנו ולא הוא....לא צריכים להתעסק בזה מקווה שיצליחו זוג ההורים למצוא את הדרך הנכונה אחד לשנייה לשים את האגו בצד ולגדל אתהילד בלי דרמות מעתה . בהצלחה ורק טוב
    סגור
  • 31.
    אין צדק ואין משפט בבית משפט כולם שם מושחתים
    ליזה 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם אתה מחפש צדק בבית המשפט אז הגעת למקום הלא נכון אצלי השופטת אמרה חלוקת רכוש חצי חצי על פי החוק ובכל זה סבלתי מעינוי דין במשך 5 שנים בהם נאלצתי לוותר לגבר אלים על כספים והיום אחרי 20 שנה עדיין יש מלחמות על כספים שמגיעים לי אז איפה בית המשפט פחחחחח הצחקתם ביזיון למדינת ישראל
    סגור
  • 30.
    בן אל תבורי בנפילה
    משה בקר 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איש אלים ותוקפני. אשתו אישה תמימה וחסודה. מאחל לשתיהן לחזור בתשובה.
    סגור
  • 29.
    א
    א 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך אמר פבלו...מסובבת אותך על האצבע.עושה לך מניפולציות ואז זורקת אותך....אישה בושה
    סגור
  • 28.
    בן אל
    לילי אבוקסיס 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ים ישראל שופט בנאדם על לא עוול בכפות!!ולפעמים צריך כעס נאמרים דברים שאף אחד לא רוצה. לשמוע ולכן אני בטוחה שהכול נאמר מכעס .תחשבו שאם סה היה קורה לכם....בלי התייפייפות זה מוציא גבר מהאיזון.
    סגור
  • 27.
    לא קשור לשנאת נשים את מניפולטיבית (ל"ת)
    לילו 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    בכיין חסר מוסר השכל. (ל"ת)
    אזרח 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 25.
    בן אל לא מבין דבר אחד פשוט
    צדק וחינוך 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בתור זמר עם מעריצים צריך להיות דוגמה הוא לא רואה את זה.. אגואיסט מסכן אלים ככה הנוער לומד איך צריך להתייחס לנשים ואנשים בכלל. אלימות.. חוסר מוסר כך חינכו אותו בבית? כך הדור הבא יראה?
    סגור
  • 24.
    תהיה חזק
    ירון 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מינסיון. בתי מישפט לא מחפשים את הצדק ולא את האמת וניכנסים בגברים גם שאין סיבה.תידאג להיות אתה בסדר. תדאג לילד. תבין שאם היא מרעילה את הילד אליך זה יחזור לה כמו בומרנג. שלושת ילדי גדלו אצלי. ולא רוצים ליראות את אמא שלהם כבר 23 שנה. תהיה חזק שמור על עצמך ואל הילד
    סגור
  • 23.
    בן אל כל מילה בסלע !!! (ל"ת)
    נמרוד אטלס 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    מה שלא יהיה ..לא מדברים ככה על הבן שלך
    שמעון 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הורים נותנים את כל כספם ותפילותיהם על הילדים שלהם אשר חלו ...ואתה ככה מאחל לבן שלך ..וואוו ..מילא אתה ..איפה המנהל שלך בתגובות ...סתום אתה חתום אצל חיים סבן ..נראה לך שהאיש יחזיק אותך עוד דקה ?הרס עצמי אתה מכריז ..נו ואז שטראוס ממש ימשיכו איתך ועוד טלויזיה והכל ..לפני שאתה מוציא מילה על מזומנים תחשוב רגע על מס הכנסה ..תשמע עזוב,אותנו ..לך לבן שלך ותחבק אותו ותלחש לו סליחה ..תקליט משהו שיהיה לילד בעוד 10 שנים שישמע אותך מתנצל ..אל תחכה רגע ..את הקריירה שלך כבל חיסלת ..לצערך ..גם השותף שלך יברח ממך לפני שגם לט תהרוס,
    סגור
  • 21.
    מאמינה ומסכימה איתך.
    טלי 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בן אל אני רוצה לחזק אותךולו רק בגלל שאני מזועזעת שלכתב הרכילות אין מעצורים.הוא יכול להרוס לבן אדם את החיים רק כדי לפרסם מידע! נורא ואיום!
    סגור
  • 20.
    שמענו רק צד אחד
    עדן 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נשמע כי היה בסערת רגשות ונחצו קווים אדומים. לא ממהרת לשפוט אותך. כדיי שהצד השני יבין שכולם בסופו של דבר,נפגעים וחבל.
    סגור
  • 19.
    סע, סע
    אני 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הכל נכון, בית המשפט קשה מאוד עם גברים בתהליך גירושין, אם בנך אישה קשה וכנראה גם רעה, אבל שום דבר, אבל ש-ו-ם ד-ב-ר, לא מצדיק את הדברים שאמרת על הבן שלך!!
    סגור
  • כל עוד הברית מחדל הגירושין היא לא משמורת משותפת
    ישראל 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז האפליה קיימת. מה זה הדבר הלא אנושי הזה לראות את הילדים בהסדרי ראיה. רק משמורת משותפת תכניס צדק אווירה חיובית לגירושין. כל השאר זה אי צדק
    סגור
  • 18.
    שינאת נשים במיטבה
    משה 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    5 4
    זה הנשק החדש של משרד יחסי הציבור ( שדרך אגב הוא המשרד הכי גרוע שיש) עכשיו ננסה להסית את האש לאורטל ... נגיד שהיה ניכור .. שהיא רודפת כסף .. הרחיקה את הילד מימנו ...מסכן . אבל אדם נורמאלי צריך רק לשמוע את הקלטות ולהבין שלא בזה מדובר . התחננו בפניו לראות את הילד הוא לא עמד בהסדרי ראייה , היו חודשים שהוא לא ראה את הילד והיא נאלצה לגדל את הילד לבד לגבי המזונות .. מזונות נקבעים על פי יכולת ההשתכרות של הגבר והוא כידוע מרוויח מיליונים אז ה10000 שהוא נותן בחודש זה כלום בשבילו והרבה בשביל אשה עובדת שנאלצת לגדל ילד לבד כי אבא שלו דפוק. אולי הפירסום עכשיו יגרום לו להבין שהציבור לא אידיוט והוא לא יכול להתייחס לאם בנו ולבנו בצורה כזאת . בניגוד לימים בהם הוא היה ילד התקשורת חושפת מה קורה באמת.
    סגור
  • עדיין צריך שתיים כדי להגיע למצב הזה (ל"ת)
    לילו 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    היא כניראה מכשפה הבחורה המרושעת הזאת
    טבי 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    8 4
    אני מבין לליבו של הבחור. המשפט מוסט מתחילתו לטובת האימהות. להילחם לא עוזר. עדיף להיפרד מהילד אם אתה לא רוצה להיות מושפל. בבית המדפט לוקחים לגברים את הכבוד את הזכויות.. ולא מאמינים להם. כל גופי הרווחה הם לרעת האב... צריך שינוי מייד
    סגור
  • 16.
    שגעה אותך המכשפה (ל"ת)
    גדי 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 15.
    עצוב
    מרקורי 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אתה ממש צודק, אני מאמינה לכאורה שהיא הביאה אותך למצב כזה, יש כאלו שבכווננ מביאות את הבעל עד לסף שגעת וחוסר אונים שמביא אותם לסיטואציות כאלו. נשים זה עם נקמן ורע לא כולן אבל רובן...
    סגור
  • 14.
    מאמינה לך! אין שופטים אדם בשעת כעסו! (ל"ת)
    חני 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • ברור ששופטים אדם בכעסו
    יעל 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    6 3
    איש בוגר יודע לשלוט במה שיוצא לו מהפה .. גם אם הוא כועס. על הכלא היה מלא סופרים מפשע אם לא בו מתייחסים לאנשים האחראים על מעשיהם . הוא מנסה עכשיו להזיז את האש והחברה הישראלית שונאת הנשים זה אפילו יכול להצליח .. אבל רק תשמעו את הקלטות תראו שהוא שם יוצר ניכור הורי, שהוא אלים שהוא לא רוצה לראות את הילדים שלו .
    סגור
  • 13.
    מאחל לך שתדע לאהוב
    מאחל 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מאחל לך שתדע להפריד בין תו לאורטל . תו לעולם הבן שלך כך שלא משנה מה אתה עובר או מרגיש ,אסור לך להפנות את כל זה כלפיו , אין לו כל קשר למלחמה שלכם ,הטימטום שלכם במלמחמה הזו האחד בשניה ולהפך . מילים אי אפשר למחוק .. ממש חבל... הרס עצמי ? מכל מה שהרווחת על חשבון ילדים ובני נוער גש לטפל בעצמך ודחוף זה רק בשבילך
    סגור
  • 12.
    בן אל
    גברת 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני מבינה לליבו.כל הזמן שופטים אותו.הוא מפורסם מצליחן.אורטל עמר לא יודעת שובע.היא כנראה כעוסה שבן אל לא ממשיך להיות בן זוג.היא נוקמת בו בכל דרך.ב אפשרית.בושה וחרפה.למה היא מתנהגת כך ? היא מביישת את הילד שלה .לא מלכלכים על האבא שלו.אין אהבה בכוח.היא תהרוס לילד את החיים.לא צריך לספר כל דבר שקורה בבית.יש מריבות בכל בית.היא תפסיד בגדול.
    סגור
  • 11.
    מהיום שם פס על שטראוס
    ליאור 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שטראוס נמחקה אצלי בתודעה בין רגע .לא מצדיק את תבורי , למרות שלא יודע מה הסיבה לתגובה חריפה הזאת , יחד עם זאת חייו פרטיים לא קשורה לפרסומת שלהם.
    סגור
  • 10.
    אישה בונה אישה הורסת
    יערה 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לצערי, יש נשים שמנצלות את העובדה שהילדים הם קלף חזק ונושא מאוד רגיש, כדי לרושש את הבעל, לרסק אותו ולגרום לו לאבד את העשתונות (סוג של נקמה על כך שהיא מגדלת את הילדים לבדה). אני חלילה לא מצדיקה את בן אל תבורי ואת המילים שהוציא מפיו, אבל בהחלט יכולה להבין מאיפה הן הגיעו. את גברת אורטל עמר, רק רציתי לאמר לך שאת נוהגת בטיפשות, ואילו היית דואגת לטפח ולשמר יחסים טובים עם אב בנך, היית גורמת לבנך ליהיות ילד מאושר יותר, שמח יותר ושניכם הייתם מפיקים מכך הרבה יותר גם מבחינה נפשית וגם כלכלית. תדאגי לנפש בנך, התרחקי מיצר הנקמה רק את ותו תהנו מכך
    סגור
  • 9.
    בן אל אני בית מישפט לקח לי שלוש ילדים 18 שנים (ל"ת)
    רפאל 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    לגבי מקום הרשע שנקרא 'בית המשפט', אוי כמה הוא צודק. (ל"ת)
    אלמוני 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 7.
    מתנהג ומדבר כמו איש נקלה
    לא מופתע 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    איכס של אדם. איך הילד אשם??
    סגור
  • 6.
    מניפולטיבי בשקל
    דומדמנית 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אז בית המשפט משוחד, אורטל אישה רעה וכל מה שתגיד נכון. סבבה.. נצא מנקודת הנחה שאתה צודק. אבל (!) להגיע לרמה שאתה מאחל לבן שלך שהכסף ילך עליו בתרופות!? שהוא מסריח, שהוא גמור.. מנכר אותו ואומר לו "אמא לא תראה אותך היום. היא לא רוצה." תקשיב אתה לא בנאדם, אתה פרא אדם!!! והכי שופטים אדם בשעת כעסו כי כשאתה רגוע הכל טוב ויפה אבל כשאץה כועס שם אתה מתגלה באיזור שאינו הנוחות שלך. אל תבלבל את המוח! יצאת אפס!!! אם יש לך אומץ לאחל דברים קשים לבן שלך אתה לא אחר מאשר מחבל! אתה לא ראוי להיות אבא
    סגור
  • צודקת! (ל"ת)
    נגה 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    גבר שמתחתן זה כמו אדם שעושה לעצמו עיקול על 50% מהנכסים
    חכם חנוכה 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    19 4
    חסר היגיון. למה גברים מתחתנים? באתרי 50% מהדורות מתגרשים. חתונה לגבר = חיסול כלכלי...בתי המשפט תמיד מעניקים לנשים נחשיות את כל הזכויות...גברים תיזהרו מלכודת.... לא להתחתן!!!!
    סגור
  • 4.
    שיחקת לידי כל אלה ששונאים ערסים עילגים
    איטח 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ההקלטה פשוט שיחקה לידיהם.
    סגור
  • 3.
    שכחת גם לכתוב שמתנכלים לך כי אתה מזרחי מקופח מהפריפריה
    איתי 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    9 11
    די, נו.
    סגור
  • 2.
    רק דין תורה - כל השאר בול שיט
    חן 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    10 5
    מאחלת הצלחה לצד הצודק (בן אל או אורטל)
    סגור
  • 1.
    ברור שהוא צודק!
    אב ישראלי 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    11 5
    כי מקום המשפט שמה הרשע, כי מקום הצדק שמה הפשע, נגד אבות וילדיהם
    סגור
  • הוא צודק?!
    דומדמנית 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    4 4
    שמעת מה איחל לבן שלו??? אתה לא פחות רע ממנו. אתה הזוי
    סגור
  • כלבה
    מישהי 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הצליחה לאט לאט למשוך אותך למטה... למטה גם אם היא כמו שאמרת אין לך זכות לומר את זה בפה מלא
    סגור