תקשורת ומדיה

"מיני טורנדו" בצרפת הובילה למותו של גולש. צפו בסופה

טרגדיה גדולה בצרפת, כאשר סופת ענק שפקדה את עיירת הנופש ווילרס-סור-מר הובילה למותו של גולש רוח שעף באוויר והתרסק על חלון מסעדה
מערכת ice | 
מיני טורנדו בצרפת (צילום צילום מסך מטוויטר)
טרגדיה גדולה בצרפת, כאשר גולש רוח נהרג לאחר שהושלך אל חלון המסעדה על חוף הים במהלך "מיני טורנדו" על חוף הים, לפי כלי תקשורת בצרפת. על פי הדיווחים, משב רוח חזק גרם לקורבן בן ה-31 להתנפץ לתוך הבניין בווילרס-סור-מר, כ-10 ק"מ (שישה מייל) מערבית לדוביל בחוף נורמנדי.
על פי הדיווחים, חמישה בני אדם נוספים נפצעו מרסיסים ונלקחו לבית החולים כתוצאה מחפצים הושלכו לאוויר בסופה שהחלה עוד בשבת בערב. סרטון ברשתות החברתיות הראה מטיילים ומתרחצים בחוף מוצאים מחסה בבניינים על חוף הים במהלך מה שתואר על ידי ראש העיר המקומי כ"מיני טורנדו".
על פי הדיווחים הרוחות החזקות נמשכו 20-25 דקות בקוט פלורי בין אויסטרהאם לדוביל. בדוביל, רוחות חזקות הציפו את החול בזמן שהעוברים ושבים בחוף רצו לחפש מחסה. סופה הקיצונית לא נחזתה על ידי מטאורולוגים שלא ציפו שהרוחות יהיו חזקות כל כך, כך דיווח האתר פרנסבלו.
זו הייתה "סופה כמו שמעולם לא חווינו על החוף שלנו", אמר ראש עיריית וילרס-סור-מר, תיירי גרנטוקו. רהיטי רחוב כמו גם חפצי מסעדות עפו באוויר "באגרסיביות מדהימה", הוא הסביר.
לדבריו, הגולש שמת היה גבר פריזאי שהיה לו בית שני בחוף נורמנדי, כך דיווח האתר 'פראנספינו'. ראש העיר גרנטוקו אמר כי הקורבן "הושלך מהמים לקיר של מסעדה, שם הוא מת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה