תקשורת ומדיה

מלחמה בצמרת הליכוד: "מה עבר בראש של כ"ץ?"

דרמת ענק בצמרת הליכוד. בנימין נתניהו התבטא נגד ישראל כ"ץ בטענה כי הוא מקדם את "הליכודניקים החדשים". הבוקר, חברי הכנסת שלמה קרעי ומיקי זוהר התבטאו נגד הליכודניקים החדשים וישראל כ"ץ
מערכת ice |  5
מפלגת הליכוד (צילום גילי יערי, פלאש 90)
דרמת ענק בצמרת הליכוד התחוללה אתמול (שלישי) וממשיכה לעורר גלים גם הבוקר. בנימין נתניהו שיתף אתמול ציוץ שתוקף את ניר ברקת וישראל כ"ץ ועסק ב"ליכודניקים החדשים". בהמשך, נתניהו יצא נגדם בעצמו. והבוקר, חברי הכנסת שלמה קרעי וישראל כ"ץ יצאו נגדם. 
כאמור, נתניהו אתמול צייץ מחדש ציוץ של העיתונאי גלעד צוויק שבו נכתב: "שם המרכזי שנלחם כעת למען 'הליכודניקים החדשים' הוא ישראל כ"ץ. גם ניר ברקת עושה לובינג עבורם נשגב מבינתי מדוע דווקא שניהם, הרואים עצמם כמנהיגי הליכוד בעתיד הקרוב, נשכבים על הגדר למען הסוסים הטרויאנים, שבפריימריס האחרונים הריצו מטעמם אנשי שמאל קיצוני המתעבים את הימין וההתיישבות; פחות מ-10% מהם היו מוכנים לחתום על הצהרה שיצביעו ליכוד ושהם נאמנים לערכי התנועה לא בכדי תמר זנדברג קראה לאנשי 'הליכודניקים החדשים', 'לחזור הביתה למרצ' גם היא יודעת היטב איזה פתק הטיפוסים האלו מטילים בקלפי". 

בהמשך נתניהו בעצמו תקף את הליכודניקים החדשים וכתב: "'הליכודניקים החדשים' הם אנשי שמאל קיצוני שפועלים כ'סוסים טרויאנים' כדי לרסק את הליכוד מבפנים. אנשי ״הליכודניקים החדשים״, רבים מהם חברים במפלגות שמאל כמו מרצ העבודה והרשימה המשותפת, ביניהם רבים שהיו ממובילי 'הדגלים השחורים', מתפקדים לליכוד כדי לגרור את המפלגה שמאלה בכל התחומים. הם דורשים לתמוך בויתורים לפלסטינים, פועלים נגד ההתיישבות ביהודה ושומרון, לוחצים להקים ממשלה עם השמאל והפייק-ימין ופועלים כדי להנציח שלטון הפקידים והיועצים המשפטיים. 'הליכודניקים החדשים' שותלים אנשים בסניפי הליכוד במטרה לדחוק את אנשי הליכוד האמיתיים מהנהגת השטח ומהנהגת המדינה. איש ליכוד אמיתי חייב להיאבק בתופעה הבזויה הזו בכל תוקף. לאנשים כאלה אין מקום בתנועת הליכוד.
זה לא דמוקרטי וזה הרסני לעתיד המפלגה שלנו. לצד הרבים שנאבקים נגד התופעה הזאת, יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה. ציפיתי מכל חברי הליכוד, ובהם ראשי המוסדות במפלגה, להיאבק בכל העוצמה נגדם ולפעול להוצאתם מהתנועה. כולם עשו זאת חוץ מישראל כץ, שעד היום פעל ופועל הפוך. מי שחושב שכדי לקבל כמה קולות אפשר לסכן את עתיד הליכוד ואת עתידנו, יגלה שלמעלה מ-130,000 חברות וחברי הליכוד לא יסלחו לו על כך".
 
שלמה קרעי בראיון ל-103FM התבטא נגד כ"ץ: "לא יודע מה עבר בראש של כ"ץ. להבנתי הוא נאבק בבית הדין כדי שיכשירו את אלו שרוצים להרוס את הליכוד מבפנים ומנסה לצאת נגד ערכיה, יש פה גורם שרוצה להרוס אותנו מבפנים".
קרעי התייחס לליכודניקים החדשים: "הם בכלל לא מצביעי ליכוד, הם מצביעי מרצ. הם רוצים לקעקע את הליכוד, הם רוצים לעמוד עם גרזן ולעקור את היסודות של התנועה המפוארת הזו. הם אומרים בצורה מפורשת - 'אנחנו רוצים להרוס את הליכוד מבפנים'".
מיקי זוהר פרסם כתבה ישנה על הליכודניקים החדשים וכתב: "כמעט שכחתי מהכתבה הזו שפורסמה לפני כמה שנים. כבר אז זיהינו את גודל הסכנה".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הליכוד חזק רק עם נתניהו
    יואב 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם נתניהו יקים מפלגה חדשה הוא יקבל יותר מנדטים מכל מפלגה אחרת, והליכוד יתרסק לגמרי,35 מנדטים זה בזכות נתניהו,ולכן אסור לקבל אנשים שהם נגד הי"ר (וזה עדיין יותר דמוקרטית מכל מפלגה אחרת)
    סגור
  • 4.
    רעיון מעולה,איך מתפקדים? (ל"ת)
    יעקב 12/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    תבדקו בישובי יהודה ושומרון,כמה חברי ליכוד יש,וכמה קולות
    הטבח השבדי 12/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קיבל הליכוד בישובים אלו.אלו סוסים טרויאנים שבוחרים אנשי ימין קיצוני כדי שיהיו חברי כנסת בליכוד ובבחירות מצביעים סמוטריץ'/בן גביר.אני בדקתי ואכן אמת דיברתי.
    סגור
  • 2.
    ספרו לי עוד קצת על "הדמוקרטיה" התוססת בליכוד
    אלה 12/2021/22
    הגב לתגובה זו
    13 0
    בקיצור, רק מי שישן עם פוסטר של ביבי מעל הראש מקבל אישור להצביע. אם מישהו נגד ביבי או מבקר אותו על התנהלותו, הוא אוטומטית כבר לא ליכודניק. ממש כמו בצפון קוריאה, סין וסוריה. אבל על זה לא תיראו אותו מפרסם סרט באנגלית שמזהיר מפני אובדן הדמוקרטיה ומופץ לכל העולם - נכון?
    סגור
  • 1.
    כל מי שלא מצדיע לנאשם כל בוקר - לגרדום!
    חיימוב 12/2021/22
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בדיחה.
    סגור