תקשורת ומדיה

רשת 13 זכתה ב-2 פסלוני כסף בתחרות הפרומואים promax

לגמר התחרות בלוס אנג'לס העפילו רשת וקשת עם 7 מועמדויות, אבל רק רשת הצליחה לקטוף פסלונים על פרומואים למשחקי השף קונדיטור והאח הגדול
אלכסנדר כץ |  2
משחקי השף קונדיטור (צילום רשת 13)
ערוץ רשת 13 זכה ב-2 פסלוני כסף בתחרות הפרומואים הבינ"ל promax, שנערכה בסוף השבוע בלוס אנג'לס. הזכייה הייתה ב-2 קטגוריות שונות - פרומו לתכנית בידור, והמוזיקה המלווה את הפרומו. 
לגמר promax העפילו 7 פרומואים של רשת 13 וקשת 12: לרשת היו 5 מועמדויות, ולקשת - שניים. מתוך 5 הפרומואים של רשת, זכו משחקי השף  קונדיטור בקטגוריית פרומו לתכנית בידור (ENTERTAINMENT PROGRAM PROMO) בפסלון זהב, והפסיד את הזהב לפרומו של ערוץ TNT4 הרוסי - עם התכנית SUCKER PUNCH. 
פרומו של האח הגדול קיבל את פסלון הכסף בקטגוריית מוזיקה (SOUND DESIGN), והפסיד לפרומו של רשת PARAMOUNT NETWORK האמריקאית עם התכנית LIP SYNC BATTLE.
תחרות promax מתקיים מדי שנה בהשתתפות רשתות טלוויזיה מכל העולם שמתחרות על יצירתיות ושיווק קמפיינים בטלוויזיה. כמעט מדי שנה מתמודדים גופי שידור ישראלים בתחרות, ושנת 2016 למשל הייתה פרודוקטיבית מאד בגזרה הישראלית, עם 5 זכיות לרשת ו-3 לקשת. HOT, שהתמודדה באותה תחרות, חזרה בידיים ריקות. 
מרשת 13 נמסר: "אנו גאים ושמחים שהכישרון הקריאטיביות והיצירתיות יוצאת הדופן של מחלקת הפרומו של רשת13 באה לידי ביטוי גם בארץ וגם בעולם כאשר שוב פרצה דרך עם פרומואים של 2 מובילות  - משחקי השף והאח הגדול". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כולם ברחו מ-13. כולם בקשת
    שמחת זקנתי 06/2019/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ 13 ייסגר
    סגור
  • חחח
    רון 07/2019/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח למה אני רואה 13
    סגור