תקשורת ומדיה

סיפור הצלחה: 'להיות איתה' של אסי עזר נמכרה לאמזון

20 הפרקים של 2 העונות יהיו זמינים לצפייה בפלטפורמת הסטרימינג של ענקית התוכן העולמית בגרסה המקורית בעברית, בתרגום לשפה הרלוונטית
משה בנימין | 
להיות איתה (צילום יח"צ)
סדרת הדרמה להיות איתה של קשת שיצר אסי עזר נמכרה לאמזון הבינלאומית להפצה ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם. במסגרת העסקה, 20 הפרקים של 2 העונות יהיו זמינים לצפייה בפלטפורמת הסטרימינג של ענקית התוכן העולמית בגרסה המקורית בעברית, בתרגום לשפה הרלוונטית.
את הסדרה, ששמה באנגלית "The Baker and The Beauty", יוכלו מנויי אמזון פריים וידיאו לראות באמצעות אפליקציית אמזון בטלוויזיה, באינטרנט ובסלולר, בנוסף, המנויים יוכלו להוריד פרקים מהסדרה לצפייה לא מקוונת.
בימים אלו משודרת בקשת עונתה השנייה של הסדרה שזוכה לנתוני צפייה גבוהים בכל הפלטפורמות:  20.6% רייטינג בשידור חי, 25% רייטינג כולל נתוני הקלטות, ממוצע של יותר מ-300 אלף צפיות ב-mako מדי פרק והזמנות רבות ב-VOD. בסדרה מככבים רותם סלע, אביב אלוש, מארק איווניר, הילה סעדה, עופר חיון  ונוספים, העונה הראשונה הופקה על ידי אנדמול ישראל, העונה השנייה הופקה על ידי שנהר הפקות בבימויו של עודד רסקין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה