תקשורת ומדיה
בקלחת השמות של מכרז החינוכית: משרדי היח"צ 'דני לוי', 'יוניק' ו'טריואקס'
13 משרדים ניגשו. שמותיהם של 7 הגיעו לאייס: שלושת הנזכרים פלוס 'רימון-כהן-שינקמן', 'גולדפינגר' 'פאר&לוין' ומשרדם של יוסי קוצ'יק ומירב פרסי-צדוק
פרק הזמן שניתן להגשת הצעות לטיפול במערך הדוברות של החינוכית הסתיים אתמול (יום ד\') עם ספירתם של 13 משרדי יח\"צ כמתמודדים. בד בבד עם בוא הדדליין, לאייס הגיעו שמותיהם של 7 מבין המשרדים: \'יוניק\', שמטפל בתקציב החינוכית נכון ל-5 השנים האחרונות, \'דני לוי\', \'רימון-כהן שינקמן\', \'פאר&לוין\', \'גולדפינגר\', \'טריואקס\' ומשרדם של יוסי קוצ\'יק ומירב פרסי-צדוק.
כפי שפורסם באייס לפני כשבועיים, מהמכרז עצמו עולה כי משרדי יח\"צ שמייצגים ערוצי טלוויזיה, זכייניות או חברות הפקה יכולים היו להגיש הצעות, אם כי חלה עליהם החובה להוסיף למסמכים התחייבות שלפיה קשריהם עם גופי הטלוויזיה האחרים יפסקו עד מועד חתימת החוזה עם החינוכית, זאת בהינתן שקיים ניגוד עניינים.
בהקשר זה יוזכר, כי \'דני לוי\', כמו גם \'גולדפינגר\' ו\'יוניק\', עוסקים בייעוץ לגופי תקשורת, לרבות כאלה שעוסקים בטלוויזיה. עם זאת, לא נראה כי מי מאלה ייאלץ לוותר על לקוחות אחרים במקרה שיזכה במכרז.
לדברי גורמים בענף, במקרה של לוי, חטיבת גופי התקשורת במשרדו כבר מתקרבת ל\'תקרת ניגוד העניינים שלה\', כלומר יכולה לטפל רק באתר ערבי אחד בלבד (panet), ערוץ רוסי אחד בלבד (9) ואתר חדשות ישראלי אחד בלבד (Ynet). לפיכך, החינוכית היא גוף התקשורת המשמעותי היחיד שיכול להתווסף למשרד מבלי ליצור התנגשות כלשהי, וזו הסיבה להגשת ההצעה מצדו.
שני המשרדים האחרים, \'גולדפינגר\' ו\'יוניק\', מטפלים בתקציבי היח\"צ של CNN ושל אולפני הרצליה (בהתאמה), כש\'יוניק\', כאמור, אוחז גם בתקציב החינוכית. גם במקרים אלה, ייאמר, אין חשש לניגוד עניינים היות שגופי התקשורת האמורים עוסקים בנושאים שונים מאלה שבהם מתמקדת החינוכית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.מזל שיש משרדים שמתמחים בגופי תקשורת. כנסו..ניתאי 02/2012/12הגב לתגובה זו0 0כי אז הם משאירים את הכסף למשרדי היח"צ הגדולים באמת שמטפלים בגופי ענק עם תקציבים גדולים וכך מתפרנסים בענק. אני לא רואה את האתרים הערביים,ערוצי הטלוויזיה הרוסיים ושאר תחנות רדיו מקומיות וערוצי חדשות זרים כגופים עם תקציבי יח"צ גבוהים. בשביל הגרוש וחצי שלהם קמים משרדים כמו יוניק, דני לוי ושאר השמות שבחיים לא שמעתי עליהם.סגור
-
קוואה קוואה קוואה קוואה, בלה בלה בלה (ל"ת)קוואה 02/2012/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.דני לוי הוא היחצן הכי חזק בארץ כיוםיגאל 02/2012/09הגב לתגובה זו0 0לכן העם כולו מאוחד סביב דני לויסגור
-
אם חוסר אמינות היא רצינות בעסק הזה, אתה צודק.יגאל 2 02/2012/13הגב לתגובה זו0 0הבחור יחצ"ן חובב שמתפרנס מתקציבים של 3,000 ש"ח. בגלל זה יש לו חטיבת תקשורת, בעצם לא חטיבה אוגדה, כמו שאמרתה הכי חזק.סגור
-
4.מה זה כזה תקציב אטרקטיבי? (ל"ת)נולי 02/2012/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.טריואקס?? בדיחה טובה! (ל"ת)קשקשתא 02/2012/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.תתקדמו עם הקידמה- קחו דובר אין האוס!!!למה משרד יח"צ? 02/2012/09הגב לתגובה זו0 0סתם שופכים כפסים על משרדים שלא ייתנו לכם את אותה תוצאה!סגור
-
1.יוניק או דני לוי יקחו את זהמושחתיקו 02/2012/09הגב לתגובה זו0 0כל השאר הגישו לחינם. חבלסגור
-
אולי גם רימון כהן. בגלל הקירבה לביבי (ל"ת)גמגמ 02/2012/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
נכון. הם גם אופציה. אבל אין להם ניסיון במדיהקיפי 02/2012/09הגב לתגובה זו0 0יהיה קרב צמוד בין דואק ללוי. דואק עם הניסיון בטיפול בחינוכית ולוי עם כל האלף לקוחות מדיה שלו ועם החברים מידיעות אחרונות וADD. כל שלושת המשרדים בהחלט ראויים. כל השאר, מגוחך שניגשו בכללסגור


