תקשורת ומדיה

זה מה שהציל את עינב בובליל? "כבוד הרב תתפלל שהאינסטגרם יחזור לי"

אחרי שבועיים ללא אינסטגרם, אושיית הרשת, עינב בובליל, מספרת מי סייע לה להשיב את החשבון לאוויר, ולא רק מבחינה טכנית: "חפרתי לרב כאילו אני היחידה שיש לו בעולם והוא לא יודע בכלל מה זה אינסטגרם"
מערכת ice |  1
עינב בובליל (צילום אינסטגרם/ עינב בובליל)
בובליל סיפרה בראיונות שונים ביממה האחרונה כיצד פנתה לרב יאשיהו פינטו, אליו היא מקורבת, והתחננה לעזרתו לאחר שחשבון האינסטגרם שלה נחסם: "כבוד הרב, אין לי אינסטגרם. כל השבועיים הוא אמר לי 'יהיה בסדר, אנחנו מתפללים עליכם'.
"ביום חמישי שלחתי לו הודעה, ידעתי שהוא נוסע לקברי צדיקים, אמרתי לו כבוד הרב, בבקשה, תברך אותי שהיום! יחזור לי האינסטגרם. ואז הוא שלח לי בהודעה קולית 'היום יהיו לך ניסים מעל הטבע'. אחרי 3 שעות חזר לי האינסטגרם".
בובליל התייחסה בהמשך בביטול לביקורות שקיבלה על כך שהתגובה שלה להחזרת החשבון הייתה מוגזמת: "היו שבועיים קשים ולא פשוטים עבורי. זו הפרנסה שלי, של הילדים שלי", הבהירה והוסיפה שעוקבות רבות התפללו איתה וקראו תהילים וספר דברים כדי שהאינסטגרם שלה יחזור.
אגב, כוכבת הרשת לא שכחה לתת קרדיט גם לאדם שסייע לה טכנית וכתבה בסטורי שלה: "היה אחד מקצוען ברמות שהצליח לעלות על בעיות שהיו לי בחשבונות והביא פתרונות. לא סתם קוראים לו הקוסם! תודה על הכל!!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואי וואי וואע
    אני 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגיל רבנים ומתחזי רבנים מתעסקים בענינים שאין להם מושג בהם.
    סגור