תקשורת ומדיה

כתב ערוץ 14 עובר למתחרים: זה המינוי המסקרן בתקשורת הישראלית

כתב ערוץ 14 לשעבר, שגיא אלמוג כהן, ששימש ככתב לענייני כלכלה בערוץ, עובר למתחרים אחרי שמונה לתפקיד ראש דסק החדשות של אתר "וואלה!"
מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
כתב ערוץ 14 לשעבר, שגיא אלמוג כהן, ששימש ככתב לענייני כלכלה בערוץ, עובר למתחרים אחרי שמונה היום (שלישי) לתפקיד ראש דסק החדשות של אתר "וואלה!".
כזכור, לאחרונה אתר "וואלה!" עשה מספר מינויים מסקרנים במיוחד, שהאחרון שבהם והמסקרן מכולם הוא של מגיש הטלוויזיה והרדיו, צחי קומה, שמונה לתפקיד סגן העורך הראשי של אתר "וואלה!".
קומה החל את דרכו בקבוצת ״ידיעות אחרונות״ בשנת 2007. בגיל 23 מונה לראש דסק הבידור והחברה של העיתון, תפקיד אותו מילא במשך 13 שנה. במקביל, פצח קומה בקריירה טלוויזיונית ובשנת 2013 החל להגיש תכנית ראיונות בערוץ 10 ולימים הגיש את תכנית האירוח המצליחה ״סלבריישן״ ששודרה ברצועת הפריים טיים של רשת 13.
בהמשך, הגיש והפיק קומה סרטי דוקו בהנחייתו ובהפקתו, פיתח והנחה את פורמט הטלוויזיה ״פוש-אפ״ עבור הוט בידור ישראלי ובמשך 5 שנים הגיש את תכנית הרדיו ״עולים קומה״ ברדיוס 100fm וברדיו לב המדינה.
קומה הוא מרצה בתחום התקשורת והעיתונות ובשנים האחרונות התמקד בייעוץ אסטרטגי ומיתוג, שירותי תוכן ופרסום, הפקות, ניהול קמפיינים והרצאות בתחום ההתפתחות האישית והמקצועית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה