תקשורת ומדיה

כתבת "הצינור" ברשת 13 עוזבת: זה היעד החדש שלה

עזיבה נוספת ברשת 13: הכתבת המוכרת בתוכנית "הצינור" עוברת אל המתחרים. אמש חגגו לה המנחה גיא לרר והחברים אירוע פרידה 
מערכת ice |  1
הצינור (צילום מסך רשת 13)
עזיבה נוספת מערוץ 13: הכתבת ריבה רפפורט בתוכנית "הצינור" עוברת אל המתחרים בקשת 12 ותעבוד באפליקצית V1 החדשה מבית מאקו וקשת.
רפפורט שימשה ככתבת צרכנות בתוכנית והגישה בה פינות שונות. נזכיר כי רפפורט עבר לפני שנתיים וחצי מערוץ 14 לתוכנית "הכל כלול", לאחר מכן הגיעה אל מערכת "הצינור". אמש חגגו לה חברי המערכת ובראשם גיא לרר את הפרידה ממנה באירוע משותף והיא שיתפה אותו בסטורי שלה באינסטגרם.
בסטורי שהעלה גיא לרר לחשבון שלו ובו פרסם כי זהו אירוע פרידה מריבה, שיתפה רפפורט והוסיפה: "אני אוהבת אתכם הכי בעולם".

(מתוך חשבון האינסטגרם של ריבה רפפורט)
בעברה רפפורט שימש בערוץ 14 ככתבת רווחה. רפפורט דיווחה אז בחשבון הטוויטר שלה: "שמחה לבשר על הצטרפותי לערוץ 13 ככתבת בתוכנית הכל כלול. בתחום סיקור זהה, כתבת מגזין - רווחה. רק אתם תזכרו שאני כאן. עבור הסיפורים שלכם, הכאב והקולות שלא נשמעו. אל תהססו לפנות, אני נחמדה. באמת".
רפפורט כתבה בעבר באתרי החדשות המגזריים "כיכר השבת" ו-ערוץ 7, ואז הצטרפה לערוץ 14 שם הייתה כאמור כתבת רווחה. לפני כחודש, עם תחילת הפלישה הרוסית לאוקראינה, סיקרה רפפורט עבור ערוץ 14 את יחסם של יוצאי אוקראינה בישראל למלחמה, את הפגנת המחאה של אזרחי ישראל בעד האוקראינים ונגד הפלישה הרוסית, וכן סיקרה את עניין הפליטים האוקראינים.
נזכיר כי לפני שבועיים פורסם כי העיתונאי בר שם אור, המוכר לנו מתוכנית "הצינור" בהגשתו של גיא לרר, יחליף את אסף ליברמן בתוכנית "זמן אמת" בכאן 11. מדובר בעזיבה כואבת נוספת לערוץ, שהספיק לאבד מספר שמות נוצצים כמו צבי יחזקאלי, ספי עובדיה, אלמוג בוקר, מאיר מרציאנו ועוד.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל כך מוכרת עד שלא כתבתם את שמה בכותרות (ל"ת)
    ערן 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור